حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

فاحشه!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 فاحشه!... 

 این متن رو خوشم اومد: 

 "اُمُل نیستم! دل می خواستم از تو، نه تن! تن فروش در شهر زیاد  

است! جایی خواندم فرقی ندارد زن باشی یا مرد، دل نداده تن بدهی  

فاحشه ای!!!" 

 

 *حتی اگه 1 نفر هم واسه مطالب جمعه هام نظر نده,ادامه می دم! 

قبلا هم گفتم:واسه من,این بخش از همه ی بخشای وبم مهم تره! 

 *خیلی دوستان هستن که چند بار پشت سر هم سر زدم و با این  

حال خبری ازشون نیست! 

 *اگه بگم با وجود مشکلات کاری,بازم می یام پیششون,حتما سر  

می زنن!حتما!

نظرات 3 + ارسال نظر
سوری شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:26 ق.ظ

سوم عاعلیکم .....نه میدونی همه میخونن ولی ی حقیقتیه ما همه تمبلیم حوصله نظر گذاشتن نداریم حتی اگه خیلیم دوسش داشته باشیم خعلی خوشال میشیم همچی چیزیو گذاشتی ولی تو دلمون ازت ممنونیم نه تو نظر گذاشتنامون اگرچه اینم اشتباهه چون ادما باید حس رضایت و خوشالیشونو ایکه میفهمن چقد حمت میکشیو میفهمنو نشون بدن اونم با ی تشکر و ممنون گفتن ولی میگم تمبلیم کوالای تموم معنا.....و جا همه ازت ی تشکر گنده میکنم خعلی خعلی گنده و وسیع و ی معذرت خاهی گنده تر ا بابت ایکه ایجوریم....ولی باور کن همیشه ب ایجا میایم سر میکشیم میخونیم و ایجاره دوس داریم من خودم ک ایجوریم و ی ساله همیشه ایجا میام شایدم بیشتر.....
خسته نباشییییییییییی دیگه هیچی نمیگم فقد متاسفیم و ممنونتیم خعلی زیادتا.....و منتظر حرفا قشنگو خوسجل همیشگی....پ فعلا....

shiva چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:17 ق.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

سلام حس سبز...
خوبی...؟
من کاملا موافقم...اما فک میکنم فقط ب تن دادن نیست اگه کسی بدون علاقه ای بدون هیچ دوست داشتنی هم یکی رو امیدوار کنه...بهش ابراز علاقه کنه...نیاز روحیشو برطرف کنه و بره میتونه هرزه باشه...

منصور جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام فاحشه تعابیر مختلفی دارد که هرکدام به دلیلی معنایی برای این موضوع باشد که فاحشه به معنای هرزه بودن مربوط به زن یا مرد نیست که می تواند دلالتی بر هردو داشته باشد اما ما همیشه به علت نهایی نظری داریم هیچ وقت معلول را نمی بینیم و مشکل همینجاست شکست عاطفی می تواند انسان را هرزه کند ویا اینکه فقر ومجبور بودن هم می شود نام برد در ضمن با داستان تازه به روزم و منتظر شما ممنونم .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد