حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حرومش نکن!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 حرومش نکن!... 

 تعداد دوستت دارم های که میتونی تو زندگی بگی محدوده.آدم 

میتونه الان تو یک رابطه ی بی پشتوانه همه ی این دوستت دارم ها  

رو مصرف کنه. چون به جایی بند نیست این رابطه ، چون زیر یک سقف  

نیست میاد و میره و به اصطلاح حروم میشه. و وقتی برید زیر یک  

سقف یک روزی با یک شخصی ، دیگه دوستت دارمی ندارید تا چسب  

بشه و رابطتون تو زندگی رو بهم بچسبونه!ولی میتونید صبر کنید. چند  

سال ناقابل! بعد این ها رو یک روز زیر یک سقف به یک شخص که مال  

شماست بگید. بعد چسب میشه و یک جوری رابطتون رو می چسبونه  

که هیچوقت دل نبرید از اون شخص. میشه همون عشقی که نمیذاره  

بدون فکر یک انسان بخوابد. 

 

 *رسیدن به توافق هسته ای رو به همه ی ایران و دولت "تدبیر و امید"  

تبریک می گم. 

 *تیم هسته ای(علی الخصوص آقای ظریف),خسته نباشید.

نظرات 4 + ارسال نظر
منصور جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:19 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام به دوست خوبم حقیقتش گفتن دوستت دارم در این معیار تعبیر خاصی دارد که خود شما کاملا توضیح دادید. تنها اشاره ای که می شود اضافه کرد اینست که وقتی دو طرف به یک اندازه وبه یک شناخت واقعی نسبت بهم رسیده باشند حروم نمی شود. وقتی حروم می شود که مقیاس اندازه به یک اندازه نباشد. [گل]

دخترک وپسرک جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ق.ظ http://mandegar-delak.blogfa.com

سلام درست میفرمایی
ولی از نظرم
کسی که زیاد بگه دوستت دارم دیگه واسش عادت میشه به همه میگه دوستت دارم
ولی کسی که قدر این حرف رو بدونه به کسی که نیازه میگه دوستت دارم
فرقه زیادیه بینه کسی که به افراط این جمله رو میگه وکسی که از ته قلبش میگه

آسمان تب دار جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام...
تولد حضرت فاطمه سلام الله علیها بر شما هم مبارک...
ب نظر من قضیه ی حروم شدن ب دوستت دارم ها بر نمیگرده...
بسته ب افرادی داره ک تو زندگی ما هستن و ب هر نحوی باهاشون سروکار داریم....
اگه تعادل رو تو ابراز محبت نسبت ب هر شخصی داشته باشی دیگه چیزی حیف و حروم نمیشه ...
موفق باشی و التماس دعا

رهگذر جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:58 ب.ظ http://http:/khazan68.blogfa.com

واقعا!خ خوبه ادم احساساتش رو درست و بجا استفاده کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد