حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:DIE WITH YOU,ترانه ای از BEYONCE

I don't have a reason to cry

And I have every reason to smile

I don't have a reason to lie

When you’re already reading my mind

And I don’t have a reason to be, if I can’t be with you

And I don't need air in my lungs, if I can’t sing your song

No, I don’t need hands if I don’t get to keep you warm

And I don’t really need myself, if I don't need you

هیچ دلیلی برای گریه کردن ندارم

هر دلیلی که فکرشو کنی برای لبخند زدن دارم

هیچ دلیلی برایِ دروغ گفتن ندارم

وقتی که تو قبلش ذهنمو میخونی

و هیچ دلیلی برای زنده بودن ندارم،اگر که نتونم با تو باشم

و به هوا نیازی ندارم که در شش هام باشه اگر که نتونم آوازِ تورو بخونم

نه...به دستها نیازی ندارم،اگر که نشه با اونا تورو گرم کرد

و واقعا به خودم احتیاج ندارم اگر که به تو نیازمند نباشم

[Hook]

Cause darling I wake up just to sleep with you

I open my eyes so I could see with you

And I live so I can die with you

چون عزیزم،من بخاطر این از خواب بیدار میشم که با تو بخوابم

چشمانم رو باز میکنم که دنیا رو با تو ببینم

و زندگی میکنم که در کنار تو بمیرم

[Verse 2]

And I don’t really need these fingers, if I don’t get to touch your spine

Well I don’t need these legs, if I ain’t walking by your side

And I don’t really need to be if I can’t be with you

و واقعا به این انگشت ها نیازی ندارم،اگر که باهاشون پشت تورو ماساژ ندم

خب به این پاها هم نیازی ندارم،اگر که نشه در کنار تو قدم بزنم

و واقعا به زنده بودن نیازی ندارم اگر که نتونم با تو باشم...

[Hook] (2x)

I live so I can die with you

زندگی میکنم که بتونم با تو بمیرم

لالایی زندگی زندونه گاهی...

نباید پشت دیوارا بمیری

چی شد که گمشدی تو این شب سرد

کی هنگام شکفتن پَرپَرت کرد

نمیخوام چشماتو ابری ببینم

نمیخوام روزی به سوگت بشینم 

 

منبع:انجمن موسیقی عصر دانلود 

 

 *برای دونستن بیشتر از بیانسه,اینجا کلیک کنین. 

 *شوهرش جی زیه! 

 *این ترانه رو واسه سالگرد ازدواجشون خونده. 

 *از بیانسه ترانه ی هالو(HALO) رو خیلی دوس دارم. 

 *ترجمه ی ترانه ی هالو رو قبلا تو وب گذاشته بودم. 

 *برای دیدن تمام ترجمه های موجود در وب,اینجا کلیک کنین.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد