حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

از ملاقاتت خوشحال شدم!...

 همیشه دارم به یکی می‌گم: «از ملاقاتت خوشحال شدم» در  

صورتی که هیچم از ملاقاتش خوشحال نشده‌م. گرچه، فکر  

می‌کنم اگه آدم می‌خواد زنده بمونه باید از این حرفام بزنه.  

 

                                                                  جی .دی. سالینجر 

                                                                      ناتور دشت 

 

 *برای دونستن بیشتر از سلینجر,اینجا کلیک کنین. 

 *ناتور دشت رو که حتما شنیدین! 

 *وحشتناک گوشه گیر بود!

نظرات 1 + ارسال نظر
shiva دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:58 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

گاهی با خود می اندیشم
که انسان ها حقیقتاً در غم ِ یکدیگر سهیم هستند ؟
در می یابم که هیچ کس
براستی
نمی تواند در اندوه ِ کسی شریک شود
و هیچ کس
حاضر نیست شادی اش را با کسی تقسیم کند
و تظاهر
جنینِ میلیون ساله ایست که در رحم ِ دنیایمان
مُدام لگد می پراند
“بانو نسیـــم صحراپور”

+درسته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد