حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

من آن گلبرگ مغرورم(به یاد ناصر خان)...

من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم 

من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم 

اگه گلبرگ بی آبم به شبنم رو نمی یارم 

اگه تشنه تو خورشیدم به سایه تن نمی کارم 

من اون دردم که هر جایی پی مرهم نمی گرده 

چه غم دارم اگر دنیا به کام من نمی چرخه 

من اون عشقم که با هر کس سر سفره نمی شینه 

من اون شوقم که اشکامو به جز محرم نمی بینه 

اگه من ساقه ی خشکم به دریا دل نمی بندم 

اگه بارون پر بارم به صحرا دل نمی بندم. 

                                                                                                     ؟ 

*به یاد ناصر خان حجازی(۲۳ آذر باید می نوشتم.در سالگرد تولدش.در گیر مطلب مرا بشناس... بودم) 

*من فوتبالی نیستم ولی هر کسی که مردمی باشه دربرابرش سر تعظیم فرو می یارم.  

*اگه نام شاعر رو می دونید بگید تا در پایین شعر بیارم.

نظرات 6 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ http://jadeyetanhaei.persianblog.ir/

سلام


امثال شادروان حجازی خیلی نیستند
فقدان بزرگیست

من همیشه از منش ایشون خوشم می اومد
و با اینکه علاقه ای به فوتبال ندارم اما برای ایشون ارزش زیادی قائل بودم
از درگذشتشون خیلی متاثر شدم

روحش شاد و یادش گرامی باد

منصور دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام

زنده یاد ناصر حجازی همیشه در قلب طرفداران استقلال باقی

خواهد ماند یادش گرامی

امین حجازی دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

فقط ناصرخان
عشق اول و اخرم ناصرخان

حسن یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ب.ظ http://montazereemammahdi.blogfa.com/

سلام.
تو سایتhttp://www.shereno.com اسم شاعرو نوشته:آریا وطنخواه.

مرسی دوست من.

مصی شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:41 ق.ظ

مرد بزرگی بود روحش شاد

مژگان دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:07 ق.ظ

ترانه سرا : داوود تنباکوچی عزیز هستند.
شعر فوق العاده ای است . روحش شاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد