حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

منم یکی از اون یازده تام(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "منم یکی از اون یازده تام!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن)

عکس هفته:PEACE AMBASSADOR OF PERSIA,طرحی از حس سبز

 

دانلود با کیفیت بالا 

 

 *برگردید.با پیروزی برگردید. 

 *برای من مهم تر از پیروزی در نتیجه(که قطعا مهم و دوست داشتنیه!), 

پیروزی در اخلاق و نشون دادن یه ایرانیه ی واقعی به دنیاست! 

 *تو رو جون هر کی دوس دارین,باز شروع نکنین به فحاشی تو صفحه ی  

مسی!

قرص جوشان!...

 عده ای مثل قرص جوشانند؛در لیوان آب که بیاندازیشان طوری غلیان  

کرده و کف می کنند که سر می روند.اما کافی است کمی صبر کنی  

بعد می بینی که از نصف لیوان هم کمترند! 

 

                                                                      دکتر علی شریعتی 

 

 *برای دونستن بیشتر از دکتر,اینجا کلیک کنین.  

ادامه مطلب ...

من خواب دیده ام!...

من خواب دیده ام که کسی می آید 

من خواب یک ستاره ی قرمز دیده ام 

و پلک چشمم هی می پرد 

و کفش هایم هی جفت می شوند 

ادامه مطلب ...

ایران 0-0 نیجریه

 خوب بازی نکردیم,ولی 1 امتیاز گرفتیم!این خیلی مهمه!همین که  

تا بازی سوم با امید بازی ها رو دنبال خواهیم کرد,خودش خیلیه! 

یادمون نره 2 تیم دیگه ی آسیا تا حالا باختن بازیشون رو! 

 

 *این 10 روز سر نزدم به خیلی از دوستان.رسما عذرخواهی  

می کنم.بذارین به حساب وقتی که گذاشتم برای عکس هفته و  

ترانه ای که داره از وب پخش می شه(هر 2 در حمایت از تیم ملی  

فوتبال ایران)! 

 *عکس رو می تونین اینجا دانلود کنین(با کیفیت عالی و اندازه ی اصلی). 

 *در مورد مطلب "منم یکی از اون یازده تام!..." حتما نظر بذارین.مرسی. 

تغییر!...

 اگر خود را تغییر دهی، تغییر جهان را آغاز کرده ای. با تغییر تو،  

بخشی از جهان تغییر کرده است. 

 

                                                                             اوشو  

 

 *برای دونستن بیشتر از اوشو,اینجا کلیک کنین.  

ادامه مطلب ...

اما مگو به من!...

با من بگو 

تا دور دور ها  

تا انفجار خورشید 

تا انهدام ماه 

ادامه مطلب ...

نبودن تو!...

نبودن تو 

چنان از من گذشته است 

که انگار 

نخ از میان سوزن، 

ادامه مطلب ...

بهار آمد!...

شب بود, 

زمستان,سرد. 

کورسویی نور, 

بهار آمد. 

امید را زنده, 

زندگی کردیم. 

 

                                                                   حس سبز 

 

 *از نقد شدن-حتی بی رحمانه- استقبال می کنم! 

 *پیروزی والیبالیست های کشورمون مبارک. 

 *در مورد مطلب "منم یکی از اون یازده تام!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

منم یکی از اون یازده تام!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 منم یکی از اون یازده تام!... 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:LAST GOODBYE,ترانه ای از MILEY CYRUS

Mmmm Yeah

Goodbye

خداحافظ

(Verse 1)

We never said that we would be perfect

ادامه مطلب ...

عکس هفته:PEACE AMBASSADOR OF PERSIA,طرحی از حس سبز

 

دانلود با کیفیت بالا 

 

 *برگردید.با پیروزی برگردید. 

 *برای من مهم تر از پیروزی در نتیجه(که قطعا مهم و دوست داشتنیه!), 

پیروزی در اخلاق و نشون دادن یه ایرانیه ی واقعی به دنیاست! 

 *تو رو جون هر کی دوس دارین,باز شروع نکنین به فحاشی تو صفحه ی  

مسی!

انتظار!...

خموش باش قلب من تا سر زدن طلوع فجر, 

که هر آن که صبورانه صبح را انتظار کشد 

او را خواهد دید 

و هر آن که نور را عشق بورزد, 

ادامه مطلب ...

اشتباه من!...

اشتباه اول من این بود که به تو اعتماد کردم 

اشتباه دوم من این بود که عاشقت شدم 

اشتباه سوم من این بود که فکر می کردم با تو خوشبخت می شم 

اشتباه بعدی من این بود که تو رو صد بار بخشیدم 

ادامه مطلب ...

باد که می آید!...

باد که می آید 

خاک نشسته برصندلی بلند می شود 

می چرخد در اتاق 

دراز می کشد کنار زن . 

ادامه مطلب ...

دروغ!...

 آه که دروغ چه چهره زیبایی دارد! 

 

                                                           ویلیام شکسپیر 

 

 *برای دونستن بیشتر از شکسپیر,اینجا کلیک کنین. 

 *نباید دروغ گفت!نباید!

ادامه مطلب ...

دلم تنگ است!...

به دیدارم بیا هر شب، در این تنهایی ِ تنها و تاریک ِ خدا مانند 

دلم تنگ است 

بیا ای روشن، ای روشن‌تر از لبخند 

شبم را روز کن در زیر سرپوش سیاهی‌ها 

ادامه مطلب ...

آیا؟!...

من چشم دارم 

چرا که تو را می‌بینم 

گوش دارم 

چرا که تو را می‌شنوم 

ادامه مطلب ...

عزیزم,شک نکن,قضیه اینه(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "عزیزم,شک نکن,قضیه اینه!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن)