حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

عاشقانه های من و خدا!(نظرات)...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "عاشقانه های من و خدا!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن)

نظرات 2 + ارسال نظر
اینجابدون من شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://http:/www.faryad-bseda.blogfa.com

از اینکه خواننده دایمی شمام خوشحالم

مهاجر(رضا بیگ زاده) یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ http://mohajerane-asemani.blogsky.com

نبینم از این حرفها بزنی
مگه ما وبلاگ نویس ها باید منتظر آمدن خواننده ی نوشته های خود باشیم آنکه می آید قدم او روی چشم و آنکه می آید و نگاه می کند و می رود شاید چیزی برای نوشتن ندارد او هم قدمش روی چشم و آنها هم که نمی آیند خب نیایند
با اینکه دغدغه ی یک وبلاگ نویس این است که کاربران بیشتری از نوشته هاش دیدن کنند و نیز دغدغه ی اصلی ی یک وب نویس روشنفکر نظراتی که توسط دیگران برای پست های وبلاگش گذاشته می شه هست...
هرگز این کار قشنگ و خوب که هر هفته یکبار داری رو حذف نکن حتی اگر تنها یک نفر نظر بگذارد با اینکه آن یک نفر من هم نباشم
موفق باشی

سلام دوست من.ممنون بابت نظرت.فقط این توضیح رو مجددا بدم که منظورم برای مطالب جمعه ها بود و گرنه مطالب دیگه رو اصلا منظورم نبود.قضیه ی مطالب جمعه ها یه کمی فرق می کنه.واسم خیلی مهم ه!خیلی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد