حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

به من فکر کن...

همچون زنانی که برمی‌گردند 

کوزه‌ به سر،کوزه به دوش 

از غیبت کنار چشمه 

لبریز از هم 

از شوهران و از پسران همسایه‌ هاشان 

لبریز از خویش 

کوزه‌ات را بردار از سرت یا شانه‌ات 

بر زمین بگذار و 

به کسی فکر کن 

... 

به من فکر کن 

و آن‌ چه بر من رفته است 

نه فقط به همسایه‌‌ات و همسایه‌ی همسایه‌ات! 

از دستهایت به من آب بده

 

                                                                                        قونار اکلوف 

 

 *در مورد مطلب "ما هیچ,ما نگاه" حتما نظر بدید. 

 *سیزده بدر خوبی و خوشی رو واستون آرزو می کنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
منصور یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام

از حضور خوبتون ونظر تان در داستان ایا می توانم ازدواج کنم بی نهایت سپاسگذارم اما فر مودید که نظر شخصی خود را که دوست داشتید از زبان پدر داستان دختر را تعقیب می کردم ایا چون مرد هستم قادر نبودم به عنوان نویسنده داستان از زبان دختر تشریح کنم ... این قسمت فر مایش شما را خوب درک نکردم

امیر اسدالهی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام سال نو شما هم مبارک .تا چند روز دیگه با چند ترانه جدید بروز میشم یه سر بهم بزن .خدانگهدار.

آرتا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام
آپممممممممممممممممممممم
بیای خوشحال میشم[گل]

سلام دوست من.آخه بی آدرس چطور بیام؟

ziba یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ http://zibarastegari.blogsky.com

مطلبت خیلی قشنگ بود...مرسییییییییییی

منصور دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام

از راهنمایی شما ممنونم

کورش(هزاره های فراموش شده) دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.cyrusss.blogfa.com

درود دوست گرام

کورش هزاره های فراموش شده شمارا ب یاری فرا میخواند.

دوستان گلم ازشما تمنا دارم که با رای دادن ب هزاره های

فراموش شده رتبه این تارنگار تاریخی را افزایش دهید

خواهش هر کدام از دوستان که آمدید در دیدگاه ها نام

خود را بنگارید . لوگوی این رای گیری در قسمت

امکانات تارنگارم هست: راستی نوروز را کجا سپری کردی؟

جواب این سئوال هم درهمون قسمت پائین تر بده بایک کلیک.

: در پایان هرگونه دیدگاه و پیشنهاد برای بهتر شدن این تارنگار درسال نو دارید

با کمال افتخار پذیرا هست.

بدرود. کورش فرزند ایران


پاینده باد ایران و ایرانی....



جاوید باد نام و یاد کورش بزرگ.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد