حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

خموش باش قلب من...

خموش باش قلب من, 

که فضا صدای تو را نمی شنود. 

خموش باش قلب من, 

که اثیر,از ماتم و سوگ سنگین است 

و کشیدن بار ترانه ها و سرودهایت را نتواند. 

 

                                                                              جبران خلیل جبران 

 

 *برای دونستن بیشتر از جبران,اینجا کلیک کنید. 

 *یکی از بهترین عاشقانه نویس های جهان رو جبران می دونم! 

 *جبران معشوقه ای به نام ماریا(یا ماری,اگه اشتباه نکنم!) داشت, 

که بعدها,بعد از مرگ جبران,تمام نامه هاش به ماری,توسط پائولو 

کوئلیو,با سختی و زحمت فراوان,جمع آوری می شه و حاصلش 

می شه کتابی به شدت خواندنی با نام عاشقانه های یک پیامبر 

(بعضی هاش رو تو وب گذاشتم). 

 *دین جبران مسیحی هست.  

 *در مورد مطلب "ما هیچ,ما نگاه..." حتما نظر بذارید.

نظرات 2 + ارسال نظر
واقعیت پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.vagheayyat.blogfa.com

زیبا بود دوست من

رضا شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ http://reza50.blogfa.com

سلام واقعا قشنگ بود
راستی اومدم خبر بدم اپم خوشحال میشم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد