حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

دادا فحش بده!...

 سلام دوستان من.همچون جمعه های گذشته,با مطلبی که  

نیاز به همکاری شما عزیزان داره در خدمتم.جمعه ی آینده نظرات  

شما دوستان,در مورد این مطلب,در وب حس سبز انعکاس خواهد  

یافت.ابتدا ذکر چند نکته: 

 1.همین ابتدا رسما اعلام کنم که من نه پرسپولیسی ام و نه  

استقلالی.اصولا من فوتبال باشگاه های ایران رو اصلا نگاه  

نمی کنم!پس عزیزان,منظور نگیرن! 

 2.خواهش می کنم(عاجزانه!) در نظرات به کسی و یا علایق گروه  

خاص توهین نشه(ما انسان های بالغی هستیم!). 

مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم,عنوانش هست: 

 دادا فحش بده!... 

 فک کنم نه فقط ایران,بلکه کل دنیا از قضیه ی بازی پرسپولیس و  

داماش باخبر شده!اصلا نمی خوام راجع به فوتبال و مسائل پیرامون  

حرف بزنم(این سوژه ها در تمام بازی ها تقریبا هست!).بیاید در بعد  

وسیع تر و در قالب کل کشور بهش نگا کنیم(خواهش می کنم  

نظرات شما هم به همین صورت کلی باشه).احساس نمی کنین  

کم کم فحاشی داره به یه امر کاملا عادی و طبیعی تو جامعه تبدیل  

می شه؟یه گفتگوی دو نفره ی خیلی ساده و خودمونی هم که  

بخوایم انجام بدیم,توش صدتا فحش ردو بدل می شه!توی ترافیک, 

پای تلویزیون و ... .حتی تعریف کردنامون:پدر ... عجب هیکلی داره,  

... چه نازه,... چه خرخونه,و ... .بدبختانه این به سواد و باسواد هم  

زیاد مربوط نیست!اگه بود این همه آدم باسواد و تحصیل کرده دور و  

برمون نمی دیدیم که فحاشی تکه کلامشونه! 

 ما ملتی هستیم با قدمتی چند هزار ساله.سال هاست دنیا ما  

رو به ادب و فرهنگ و ... می شناسه.کجای کار می لنگه؟خدایا  

خودت رحم کن!

نظرات 30 + ارسال نظر
نیکو شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ق.ظ http://www.seeker2.blogfa.com

سلام :)

سئوال کردید کجای کار می لنگد : به نظر من همه جای آن،وقتی هنوز در سریال ها وفیلمهای تلویزیونی و در فیلمهای سینماها که محل یادگیری نکات مثبت و خوب هست همش از معضلات و در کنارش بدآموزی های همه جوره که یکی اش هم فحش دادنه ، یاد می دهند دیگر چه انتظاری دارید که مردم درست صحبت کنند.وقتی یک سریال پخش می شود و مردم عوض اینکه بخندند و شاد شوند در کنارش اصطلاحات آن را هم یاد می گیرند و آن را به عنوان یک لغت فانتزی (که گاها آن لغت فانتزی هیچ معنی مثبت و قشنگی ندارد) استفاده می کنند دیگر چه انتظاری می شود از این مردم با دانش و فرهنگ ، داشت!
صدا و سیما همیشه نقش موثری در رواج فرهنگ درست یا غلط داشته است و دارد.پس اول باید از آنجا درست شود بعد از مردم.البته خیلی ها هم که آگاهانه زندگی می کنند بر خودشان مسلطند و هیچ گاه حتی در خلوت خود نیز کلمات بد از دهانشان که هیچ از مغزشان هم خارج نمی شود.

موفق و سلامت باشید

راحله مهربان شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ http://salamatekhanevadeh.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز تو جریان فوتبال باشگاه های ایران نیستی و نمیدونی به خاطر بعضی سیاست ها تماشاگرنما به میدون رقیب می برن که با فحاشی اسم تیم رو خراب کنن نمیگم پرسپولیس تماشاگر بد نداره اما از آنجایی که تماشاگرا خوب میدونن در صورتی که شلوغ بازی دربیارن ممکنه از دیدارهای بعدی محروم شن پس عقلانی به نظر نمیرسه که بگیم این تماشاگرای پرسپولیس بودن که این کار رو کردن حالا اگه بخوایم از بحث فوتبال جدا شیم و بگیم که چرا اینقدر فحاشی تو جامعه ما زیاد شده باید اینو از مسولینی پرسید که با روح و روان جامعه ما بازی میکنن، دروغ میگن و وعده های الکی میدن، قادر به کنترل آسیب های اجتماعی نیستن فقر و فحشا زیاد شده آمار واقعی نمیدن تا فکری به حالش بشه وقتی که برخی مسولین به زبان عامیانه حرف زدن و شوخی و به مسخره گرفتن بقیه رو یه فرهنگ میکنن دیگه از مردم عادی چه انتظاری میشه داشت؟ بحث رو سیاسی نمیخوایم بکنیم اما فرهنگ غنی گذشته کجا و الان کجا
به هر حال امیدوارم که به جای گیردادن های الکی به فکر مملکت باشن چرا که الکی اینهمه جوون شهید نشدن که بخواد وضع جامعه این شکلی بشه از طرف دیگه مردم هم خودشون تا یه حدودی مقصرن
کشور ما نیاز به یه فرهنگ سازی مجدد داره و مسولین باید به فکر باشن وقتی مردم ببینن حقشون داره مدام ضایع میشه ممکنه به خاطر فشارهای روحی و روانی به فحاشی که هیچ خیلی کارهای دیگه دست بزنن
وقتی داور سرخود عمل میکنه و وقتی که کارشناس حقوقی داوری میگه آقا داور اشتباه کرده و کسی حرف قانون رو گوش نمیده جو اینجور به هم میریزه
من که اینقدر از دنیای ورزش بد دیدم که دیگه رغبتی به دنبال کردن بحث های ورزشی ندارم همون بهتر که از دنیا بیخبر باشیم

perdue شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ http://perdue.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز
ممنون که به سایتم سر می زنی و کامنت می گذاری

متأسفانه به دلیل عدم آموزش صحیح، اخلاقیات به سرعت در حال زوال و نابودی است. علی رغم اینکه انقلاب اسلامی عملاً انقلاب فرهنگی بود ولی با تأسف باید گفت که مقوله فرهنگ نیز به مثابه سایر مقوله ها نادیده گرفته شد و این پایه ای ترین موضوع اجتماعی در حال نابودی است.
من ریشه همه ناهنجاری های اجتماعی را در عدم توجه به آموزش کودکان و نوجوانان، همچنین رفتارهای غیر اخلاقی و غیر فرهنگی مدیران مملکت می دانم.
جایی که مدیر عامل یک تیم مردمی، بجای اظهار تأسف بر رفتار ناشایست تماشاگرانش، آن را به افراد نفوذی تیم مقابل منتصب می کند. جایی که الگوهای رفتاری جوانان افرادی پرخاشگر، دو رو، چاپلوس و بی اخلاقند، آیا انتظار داریم تا جوانان رفتار اخلاق گرایانه بروز دهند.
وقتی مدیران سیاسی کشور، تظاهرات مردم بحرین را انقلاب مردمی و تظاهرات مردم سوریه را تروریست مسلح معرفی می کنند و جوان مملکت حس دروغ و تزویر را بعنوان حس برتر از مدیران کشور تقلید می کنند، آیا جای امیدواری می تواند وجود داشته باشد؟
به امید فرج آقا امام زمان
التماس دعا

منصور یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام

همه چیز برای انسان عادته فحش و توهین هم عادته از جامعه فرهنگی نشات می گیرد و وقتی هم که بحث می کنی با اونا که اقا حرف بد ... بده بر می گردد برام از فلان روایت وحدیث میارن که داری اشتباه می کنی که فلان شخص در حربه جنگ شروع می کرد به بد گفتن که ای مادر به خطاها بعد همونو توجیح می کنند که چرا ما نگیم پس مرگ بر این مرگ بر ان ... گفتم که .. همه چیز بر می گردد به اندیشه اخلاقی بزرگان دین وفرهنگ که چگونه صحبت می کنند وچگونه القا درست حرف زدن به مردم.... مرد میانسالی را دیدم نوجوانی را کتک همی زند پیش رفتم گفتم چکار می کنی با این نوجوان گفت فحش و دشنام به من همی دهد به نو جوان گفتم چرا دشنام همی دهی گفتا کتک مرا همی زند که زور می گوید و به زور بازو وقدرت خود می نازد و من نیز زورم به او نمی رسد و چاره ای جز دشنام ندارم .... تا همی دهد دشنام وهمی زند کتک همینی که هستیم ..

زیبا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ق.ظ http://zibarastegari.blogsky.com

سلام به نظر من فحش دادن به دلیل شرایط نا مساعد روزگار .....
روحیه ها ضعیف شده ...آدما زود عصبانی میشند.....و وقتی هم کم میارند دست به فحش میزنند...از ترافیک گرفته تا بازی فوتبال .....

حسین یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ http://paat7.blogfa.com

سلام
خوبی؟

آقا مگه فحش چه ایرادی داره؟
فحش هم جزیی از فرهنگ ملتهاست.چرا ما همش سعی داریم خوبیهای کاذب و نایاب رو پررنگ جلوه بدیم!

مردم مشکلات دارن همه عاصی شدن روزشون بجایی نمیرسه اینطوره که ورزشگاهها میشه تنها جاییکه دق دلی رو خالی کنن..

من خودمم بعضی کارای شخصیم با فحش یه حال دیگه میگیره...

بنظرمن که فحش خیلی هم خوب ولازمه چون مطمئنی که واقعیت خالصه...حالا مورد استفادش کجا باشه دیگه این بستگی به تربیت و شعور شخص داره که تو خیابون فحش کشی کنه یا تو رختخواب شب جمعه!

محسن یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ http://nazar-ss.blogfa.com

سلام عزیزمن/واقعا واقعا عالی نوشتی مرسی ازت/آره والا راس میگی الان فوحش دادن خیلی تو ایران عادی شده/حرفات واقعا جالب و واقعی بودن.واقعا مرسی/تشکرمیکنم

مهناز(سیمیان) یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ http://simian.blogfa.com

سلام دوست خوبم متنت خوبه
من راستش تمام پیوندهای وبلاگم پاک شده دست خودم نیست تقصیره بلاگفاست بتونم دوباره برمیگردونمشون شرمنده دوست خوبم

نیلوفر آبی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

تا حالا دیدی یه بزرگتر از کوچکترا فحش یاد بگیره؟
خانه از پایبند ویران است!!! . . .

رضا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ

من با حرفت کاملا مواقم
بذار خلاصه نظرمو بگم ..
ما تو این چند وقته انقدر تحت فشار بودیم انقدر بی کفایتی دیدیم که یه حسی اومده سراغمون
حسی که میگه ول کن بابا این حرفارو
حسی که میگه فوش که چیزی نیست بیا ببین مردم با هم دارن چی کار میکنن
حسی که هیچ اثری از ارزشو انسانیت توش نیست چه برسه به تمدن چند هزار ساله
شک ندارم یکی میاد اینجا میگه باید ما از خودمون شروع کنیم
ولی من میگم چاره ای وجود نداره تو این مملکت

سارینا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ

من اصلا فوتبال نگاه نمیکنم نمیتونم نظر بدم

ساقی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.goblet71.blogfa.com

سلام ...مرسی که سرزدی بهم البته بعد مدتها..
شاهین نجفی همشهریه منه من خودم دیوونشم .فکر کنم تو شهر ما این فحاشی بیشتر به چشم میخوره که شاهین این آهنگو خوند...وقتی استادیوم فوتبال ملوان با استقلال یاپیروزی میری باید گوشاتو از فحاشی بیش از حد بگیری من که اینجوری شنیدم...ببین ما چی میکشیم.

افسون دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ق.ظ http://asemunemahtabi1.blogsky.com

سلام
ممنون که سر زدی و دلداری دادی لطف کردی خوشم اومد از حرفت ممنون
آپتو خوندم
فک نکنم ترانشو گوش داده باشم

خوب ادما خیلی وقتا با هم خودمونی و صمیمی میشن و همه چیز به هم میگن البته خودم یکیشونم
ولی فهش که نیست چون احساس راحتی میکنیم اینجوری با هم میحرفیم
اگه به شوخی باشه فک نکنم اشکالی داشته باشه
و اینکه با هر کسی که نمیشه اینجوری حرف زد یا شوخی زیادی کرد که اونم باید طرف خودتو بشناسی که یوقت خدایی نکرده کسی ازت برنجه

آهو بانو و آنا هید مزدا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ق.ظ http://persianblog.ir

این بی ادبی و بی فرهنگی که دامنگیر جامعه ماشده که حتی در سریال های تلویزیونی هم بعضا مشاهده میکنیم و من اخیرا در همین سریال های نوروزی بد تر از فحش شاهد دیالوگ های مستهجن در بعضی سریال ها بودم با کمال تاسف ......
باید بگم تمام اینها ره آورد انقلاب ماست ..وقتی کوخ نشین ها میان به جای کاخ نشینها قرار میگیرند جز این انتظاری نمیره ..اول چیزی که بعد از انقلاب مشاهده شد بی ادبی افراد نسبت به همدیگه بود .انگار که از ادب و فرهنگ عالی خسته شده بودند . دنبال ولنگاری رفتند .من نمیخوام خدای نکرده به کوخ نشینها تو هین کنم ولی هر چیز به جای خویش نیکوست آنها هم انسان هستند و بندگان خداوند و حتی در بعضی موارد از خیلی از کاخ نشینها بهترند در نزد خداوند .اما هر مهره ای در مکان مناسب خودش باید قرار بگیره

اعظم سبحانی سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ http://1341abcd.blogfa.com

سلام


در سرزمینی زندگی میکنیم که به غیر از الگوهای مقدس مذهبی مان ؛ که مورد احترام همه ی ماست . . . عیاران ؛ لوطی ها و پهلوانانی زندگی میکردند !!!!!

اما ؛ نه ! زندگی میکنند ! و هستند !


که اگر مرام و مسلکشون الگوی همه ی جوانان کشورمون بشه ؛ دیگه در زمینهای ورزشی ؛ شاهد این صحنه های زشت نخواهیم بود .

وقتی به جای پهلوان پروری به فکر قهرمان پروری باشیم و دور بشیم ؛ از هدف اصلی ! یعنی :

ز نیرو بود مرد را راستی . . .

از نیروی خدادی و جوانی مان در را کج استفاده میکنیم و متاسفانه . . . این میشود ! که نباید شود .

وفا عسگری چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ق.ظ http://sala

عروس مجلس ما همیشه دل می بد/علی الخصوص که پیرایه ای برو بستند.من از سال ۱۳۵۱در مقام معلمی وهمزمان در محیطهای دانشگاهی با سه صنف سروکار داشته ام:دانش آموز-معلم(خودم)واستاد.به عبارتی با این سه نقش زندگی کرده ام.در هر سه حوزه اکثریت عوامل وشرایط اگر از نظر تربیت وهدایت وآماده سازی برای کسب مهارتهای اجتماعی تخریب نکرده باشندُسازندگی موثری هم نداشته اند.الا استثناءها.خانواده وجامعه هم که به هکذا.هر که باد بکارد طوفان درو می کند.الناس علی دین ملوکهم .مردم چنانند که حاکمانشان .پیرایه ای که بسته شده هم در دو زمینه از ره آورد غرب وتقلید کوروپذیرش بی چون وچرا ی بسته های فرهنگی بی فرهنگهای ناآگاه یا عمله آماتور ضد فرهنگهاست (سر بسته می گویم)بی فرهنگیهایی (فحش والفاظ رکیک بنام هنر!)که در قالب ترانه وموزیک های زیر زمینی ترویج شده ومی شود.وترویج عریان گویی وپرده دری در محاوره نسل جوان درمجامع عمومی حتی!تحت عنوان تابو شکنی وعبور از خط قرمز های اخلاقی با توجیه اجتماعی بودن وغیر خجالتی زیستن و...ببخشید این رشته سر دراز دارد

بغض کهنه چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://boghzekohne.persianblog.ir

به نظرم به خاطر این باشه که مردم دیگه خوب بودن رو فراموش کردن اصلا واسشون مهم نیست کسی از دستشون ناراخت بشه یا نه؟فقط خودشون مهمن اما این خیلی خیلی بده اگه هر فردی فقط یه ذره تلاش بکنه برای خوب بودن شاید دنیا بهشت بشه!!!!!!!!!

آرتمیس چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com


درود دوست من...

من کاملا با گفته های شما موافق هستم .همانطور که گفتین

هر جا که میری یا با هر کسی که گفتگو میکنی در بین مکالمه ها

فحش و ناسزا رد و بدل میشه .به نظر من حرمتها از بین رفته و

این تاسف آور میباشد .راستش من در مقاله ای خواندم که

دانشمندان به این نتیجه رسیده بودند که اگر کسی لباس مرتب

بپوشد نسبت به کسی که نامرتب لباس میپوشد هم بهتر

صحبت میکند هم از شخصیت بهتری برخوردار است و هم

اعتماد به نفس بهتری دارد...حالا شما توجه کنید به طرز لباس

پوشیدن بچه های این دوره ...چه دختران و چه پسران .....

بعد متوجه میشوید که چرا بچه ها انقدر پرخاش جو و بی ادب

شده اند....

شاید این مسئله یکی از هزاران دلیل برای فحاشی باشد...

دختر پاییز چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ http://2mfabs-group.persianblog.ir

آخ که چقدر حرفت حق بود.اتفاقا من خودم چندوقتیه دارم روی این موضوع فکر میکنم... من به شخصه قبل از اینکه وارد دبیرستان بشم اصلا ندیده بودم که یه دختر بخواد حرف بد بزنه یا فحش بده..قشنگ یادمه که تا 1هفته اول مهر 3سال پیش شوکه بودم.آخه بچه های مدرسه خیلی بددهن بون..بعدشم که به خودم اومدم تا آخر مهر فقط گریه میکردم..ولی عادت کردم و متاسفانه بین بحث های دوستانه ای هم بینمون هست فحش مثل نقل و نبات از دهن بچه ها میریزه بیرون.... واقعا تاسف برانگیزه...

روشنک چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ http://www.roshanak-ar.blogfa.com

چه اداب اخلاقی بدی پیدا کردیم وبعد ادعای تحصیل کرده

رو هم داریم.

jananeh پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ق.ظ http://httpwww.vispard56.blogfa.com

متاسفانه ...هیچ دلیلی برای چنین چیزها و پیشامد هایی نیست

این از تمام /اداب دوره
و باید مردم بفهمن جنبه و ظرفیت لازمه
همه ی فرهنگ ما شده ازیچه
حرف زدن
خوردن
روابط
با یک سری کلمات و اصطلاحات واقعا نا بجا

Eh3an پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ http://gisou19.blogfa.com

نمیدونم چی بگم ولی کامل تاییدشون می کنم !!!!

امیر بختیاری یک جامعه شناس ایرانی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ق.ظ http://amirbakhtiari.blogfa.com

صحبت از پای لنگ نیست
به قول شاملو بزرگ
ای تیز خرامان لنگی پای من ازناهمواری راه شما بود!!
قدمت را کار نداریم
شعور وبی ادبی با مدرک تحصیلی بالا نمیرود!
فحاشی
یک نوع تخلیه روانی است
گاهی جو حاکم باعث می شود
اما در بعضی موارد فحاشی در ما درونی شده یعنی عادت شده
و ما در همه جا آن را به کار می بریم
مثلا ماشین مدل بالا میبینیم...ای مادر... چه ماشینی!!
گل زیبا کسی می زند...خواهر...جه گلی زد!
اینها به مرور در ما درونی شده
در رابطه های نزدیک و بعد با غریبه
ولی با این که درتمام دنیا فحاشی کردن هم جرم دارد و هم گناه اما با انسان عجین شده.....
پس چاره تنها این است گوش را درو دربازه کنیم و از خود شروع کنیم برای زیبا سخن گفتن

ava جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ http://WWW.AVVVVA-75.BLOGFA.COM

سلام عزیزم ممنون از دعوتت

به نظر منم خدا خودش باید یه کاری کنه و مردم بی فرهنگ تو جامعه زیاد شدن ولی باید از پایه شروع کرد برای اصلاحش

موفق باشی...

هستی شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.golbarg70.blogfa.com

سلام ممنون که بهم سر زدی

مطالبی که مینویسی واقعا زیباست منم از این که ملت ما اینجوری شده واقعا متاثرم با اینکه هر روز تعداد باسوادای مملکت داره ریاد میشه ولی امار فحش دادنم داره زیاد میشه حتی دانشجوها سر کلاسم حین حرف زدن به شوخی به هم ناسزا میگن واقعا جای تاسف داره

اینجابدون من شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.faryad-bseda.blogfa.com

اول سلام
کاملن باهاتون موافقم هرچقدر که زمان میگذره داریم رنگ ایران باقدمت سه هزار سال رو گم میکنیم انقدر که بچه ها هم از ما الگو برداری میکنن بیچاره ها چه الگوهای بدی دارند
بقول شاهین سنو سالو بذار کنار زمونه عوض شده
خدا به داد خودمون و نسل های بعد ما برسه
اونوخ میگن تهاجم فرهنگی فرهنگ بیگانه فرهنگ ستیزی
بابا ما باید اول از خودمون شروع کنیم اول از خودم از خودت.

نیلوفر یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ق.ظ http://www.ariamylove.persianblog.ir

دوست عزیز درود بر شما
مطلب شما رو خوندم و چه نکته ای رو نوشتین که دقیقا مبتلا به جامعه ماست نه فقط فوتبال بلکه همه جا .
متاسفانه ما دم از فرهنگ اصیل ایرانی میزنیم و بعد خودمون رفتارهای بسیار زشت از خودمون نشون میدیم .
نمیدونم چه باید کرد چون من دیگه امیدی به اصلاح ندارم . تا به خال ندیدم چیزی بهتر بشه هر روز هر چیزی بدتر از قبلش شده
من فقط میتونم ابراز تاسف کنم .

مهسا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ http://mahsa3265.blogfa.com

سلام دوست عزیز مرسی که بی معرفتی منو با با معرفتی جواب میدی.شرمنده دیر سر میزنم
واقعا منم متاسفم
همین امروز صبح منتظر ماشین بودم که یه دختر به ظاهر با ادب داشت با گوشی صحبت میکرد یه هو بلند گفت کثافت... همه فکر کردن داره تلفنی دعوا میکنه اما دیدیو داره بعدش میخنده و باز حرف میزنه تازه فهمیدم مدل معاشرتش اینجوری بوده

سیب سبز سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://uglyface.blogfa.com

سلام...
همه ما فحشو میدیم...حالا دزش فرق داره

لینک ها رو حذف کردم چونبعضیا درخواست لینک دادن... ولی وبلاگشون مورد پسند من نبود...واسه اینکه ناراحت نشن تصمیم گرفتم همه رو پاک کنم

بوووووق پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ

کییییه؟کییییه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد