حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

دو خط موازی...

دیروز

چون دو واژه به یک معنی

از ما دو نگاه

هر یک سرشار دیگری

اوج یگانگی

و امروز

چون دو خط موازی

در امتداد یک راه

 

یک شهر یک افق

 

بی نقطه ی تلاقی و دیدار

حتی در جاودانگی

 

                                                                             شفیعی کدکنی 

 

 *برای دونستن بیشتر از استاد شفیعی,اینجا کلیک کنین. 

 *اول بار اول راهنمایی(تولد دوباره ی من!),با استاد آشنا شدم.کتابی 

بود از همسر دکتر شریعتی(خاطرات و عکس های دکتر بود.خدایا, 

اسمش طرحی از زندگی بود؟).درس خاطرم نیس,ولی فک کنم 

نوشته بود اون زمان استاد شفیعی شعر کلاسیک می گفت و یه روز 

که با دکتر شریعتی هم صحبت شد و دکتر شریعتی از شعر نیمایی 

و ... گفت,استاد شفیعی به شعر نو رو اورد!امیدوارم اشتباه نگفته 

باشم! 

 *اوایل که تازه با نام استاد و اشعارش آشنا شده بودم,سر به سر 

دوستام می ذاشتم,می رفتم پیششون و با یه ژست خاصی می  

گفتم اینو بخون(فامیل استاد رو) و اون بیچاره ها هم اکثرا کسره 

و فتحه رو بالا پایین می خوندن و من با غرور و همون ژست خاص, 

نام صحیح رو می خوندم!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
ملیح سا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ق.ظ http://www.tanhayieporhayaho.blogfa.com

سلام شما با افتخار لینک شدین
اگر مایل بودید منو بانام تنهایی پرهیاهو لینک کنید.

مملی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ

(¯`v´¯)
`*.¸.*´سلام گلمممممممممم خوبی
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** باز مملی با یک طنز احتماعی
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_____________________***
__***__________ _________***
___***_________ ________***
____***_______________***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
مهربون همیشگی روابط عمومی با یک پست ویژه منتظر حضور شماست

ن پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ http://l2adepaa.blogfa.com

سلام سلام 100تاسلام به دوستای گل
اپم همراه با عکس های جورواجور

ساحل پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ http://royahayebarani.blogfa.com

سلام شما لینک شدید
اگه خواستید منو با اسم رؤیاهای بارانی " لینک کنید.

مینی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:09 ب.ظ http://the-end-of-the-world.persianblog.ir

سلام دوست عزیزم......وبلاگت چه بامزه ششده

صلا جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ق.ظ

از ما دو نگاه

هر یک سرشار دیگری

اوج یگانگی

مهسا جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ق.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

سلام
ممنون که لینکم کردی...شما هم لینک شدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد