حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:YOU NEVER BE ALONE,ترانه ای از ANASTACIA

The world is changing 


دنیا در حال تغییر است
 

and time is spinning fast
 

و زمان به سرعت سپری می شود 


it's so amazing how you came into my life 


شگفت آورست که چطور وارد زندگی من شدی
 

I know it seems all hope is gone 


میدانم که اینطور بنظر می رسد که هیچ امیدی نیست 


I know you feel you can't be strong

میدانم که فکر می کنی که نمی توانی قوی باشی
 

and once again the story ends with you and I 


و بار دیگر، داستان به من و تو ختم می شود
 

And anytime you feel like you just can't go on 


و هر لحظه احساس می کنی که دیگر نمی توانی ادامه دهی
 

just hold on to my love 


پس به ریسمان عشقم چنگ بزن 


and you'll never be alone 


و هرگز تنها نخواهی بود
 

Hold on 


طاقت بیاور 


we can make it through the fire 


میتوانیم از این آتش جان سالم به در بریم 


and my love 


و عزیز من
 

I'm forever by your side 


من تا عبد پشت تو هستم
 

and you know 


و میدانی 


if you should ever call my name 


I'll be right there 


و هر وقت که اسمم را صدا کنی پیشت خواهم بود
 

you'll never be alone 


هرگز تنها نخواهی بود 


Hopeless to describe 


the way I feel for you 


بی فایده است، چون نمی توانم احساسم را نسبت به تو توصیف کنم
 

no matter how I try 


words would never do 


فایده ای ندارد که سعی کنم چون جملات برای توصیفش قاصرند
 

I looked into your eyes to find 


as long as love is alive 


در چشمانت نگاه کردم تا ببینم که آیا عشق من هنوز درونت زنده است 


there ain't nothing we can't make it through 


تا با هم هستیم، هیچ کاری برایمان غیر ممکن نیست
 

Anytime, or only for a while 


هر زمان یا حتی برای یک لحظه 


don't worry 


نگران نباش 


make a wish 


آرزویی کن
 

I'll be there to see you smile 


oooh 


و من برای دیدن لبخندت آنجا خواهم بود
 

Hold on 


طاقت بیاور
 

we can make it through the fire 


میتوانیم از این آتش جان سالم به در بریم 


and my love 


و عزیز من
 

I'm forever by your side 


من تا عبد پشت تو هستم 


and you know 


و میدانی 


if you should ever call my name 


I'll be right there 


و هر وقت که اسمم را صدا کنی پیشت خواهم بود 


you'll never be alone 


هرگز تنها نخواهی بود 


Through the fire, by your side 


در میان آتش، با تو خواهم بود 


I will be there for you so I'm, don't you worry 


آنجا برایت خواهم بود، نگران نباش 


(and you know, I'll be there) 


و تو میدانی، آنجا خواهم بود
 

you'll never be a... alone 


heya heyeaaaah 


هرگز تنها. . . .نخواهی بود 


Hold on 


طاقت بیاور 


we can make it through the fire 


میتوانیم از این آتش جان سالم به در بریم 


and my love 


و عزیز من 


I'm forever by your side 


من تا عبد پشت تو هستم
 

and you know 


و میدانی
 

if you should ever call my name 


I'll be right there 


و هر وقت که اسمم را صدا کنی پیشت خواهم بود 


oh baby, hold on 


آه عزیزم، طاقت بیاور 


Hold on 


طاقت بیاور 


(we can make it through the fire) 


میتوانیم از این آتش جان سالم به در ببریم 


we can make it baby 


ما موفق می شویم
 

and my love 


و عشق من
said I'm forever by you r side, yeah 


به تو گفته ام، تا عبد پشتت خواهم بود 


(and you know) 


و تو میدانی
 

if you should ever call my name 


هرگاه که اسمم را صدا کنی
 

said I'll be, I'll be right there 


oh, oh, ooooh
 

گفتم که خواهم بود، آنجا خواهم بود
 

Hold on 


yeah yeah 


آری طاقت باور
 

(we can make it through the fire) 


yeah yeah 


آری میتوانیم از این آتش جان سالم به در ببریم
 

oh no 


(my love) 


آه عزیز من 


I know, and you know (I'm forever by your side) 


من که میدانم، و تو نیز میدانی همیشه پشتت هواهم بود 


yeah yeah yeah yeah yeah yeah 


(and you know) 


آری، و تو میدانی
 

(if you should ever call my name) 


و هرگاه اسمم را صدا بزنی 


(I'll be right there) 


من آنجا خواهم بود 

 

منبع:http://www.iroonionline.com/

نظرات 3 + ارسال نظر
ققنوس شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ http://sayesar.blogfa.com

سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام ....
عالیییییی بود

سمانه شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

میشه خود اهنگو بذارید برای دانلود

مصطفی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.mostafa4000.blogfa.com

سلام دوست عزیز ممنون از اینکه بهم سرزدی بازم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد