حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:OVER,ترانه ای از LINDSAY LOHAN

I watch the walls around me crumble 


دیدم که چطور دیوارهای اطرافم خورد شدن
 

but it's not like I wont build them up again 


ولی این، به این معنی نیست که دوباره نسازمشون 


so here's your last chance for redemption 


خب، این آخرین شانس رهاییت هست
 

So take it while it lasts cause it will end

پس تا از بین نرفته ازش استفاده کن
 

And my tears are turning into time
 

اشکهام دارن به زمان تبدیل میشن  


I've wasted trying to find a reason for goodbye 


(این همه مدت) وقتم رو برای پیدا کردن دلیلی برای خداحافظی 

حروم کردم 


I can't live without you
 

نمیتونم بی تو زندگی کنم 


Can't breathe without you 


نمیتونم بدون تو نفس بکشم
 

I dream about you, honestly 


در رویای تو هستم
 

tell me that it's over
 

بهم بگو که دیگه همه چیز تموم شد
 

cause if the world is spinning and I'm still living 


چون اگه زمین به چرخشش ادامه بده و من هنوز زنده باشم
 

It won't be right if we're not in it together 


اصلا جالب نیست که ما با هم نباشیم 


tell me that it's over 


بهم بگو که دیگه همه چیز تموم شد 


And I'll be the first to go 


و من میخوام که پیش مرگت بشم 


Don't wanna be the last to know 


نمیخوام آخرین نفری باشم که میدونه 


I won't be the one to chase you 


نمیخوام کسی باشم که شکارت می کنه 


but at the same time you're the heart that I call home 


اما میخوام قلبت رو خونه خودم بدونم 


I'm always stuck with these emotions 


همیشه تو این احساسات گیر می افتم
 

and the more I try to feel the less I'm whole 


و هرچی بیشتر سعی می کنم کمتر حسش می کنم
 

my tears are turning into time 


اشکهام دارن به زمان تبدیل میشن 
 

I've wasted trying to find a reason for goodbye 


(این همه مدت) وقتم رو برای پیدا کردن دلیلی برای خداحافظی 

حروم کردم 


I can't live without you
 

نمیتونم بی تو زندگی کنم 


Can't breathe without you 


نمیتونم بدون تو نفس بکشم
 

I  dream about you, honestly 


در رویای تو هستم
 

tell me that it's over 


بهم بگو که دیگه همه چیز تموم شد
 

cause if the world is spinning and I'm still living 


چون اگه زمین به چرخشش ادامه بده و من هنوز زنده باشم 


It won't be right if we're not in it together 


اصلا جالب نیست که ما با هم نباشیم 


tell me that it's over 


بهم بگو که دیگه همه چیز تموم شد 


And I'll be the first to go 


و من میخوام که پیش مرگت بشم
 

Yeah, I'll be the first to go
 

آره من میخوام که پیش مرگت بشم
 

Don't wanna be the last to know 


نمیخوام آخرین نفری باشم که میدونه
 

Over... Over... Over... 
 

my tears are turning into time
 

اشکهام دارن به زمان تبدیل میشن 
 

I've wasted trying to find a reason for goodbye 


(این همه مدت) وقتم رو برای پیدا کردن دلیلی برای خداحافظی 

حروم کردم 


I can't live without you 


نمیتونم بی تو زندگی کنم 


Can't breathe without you
 

نمیتونم بدون تو نفس بکشم
 

I dream about you, honestly 


در رویای تو هستم 


tell me that it's over 


بهم بگو که دیگه همه چیز تموم شد 


cause if the world is spinning and I'm still living 


چون اگه زمین به چرخشش ادامه بده و من هنوز زنده باشم 


It won't be right if we're not in it together 


اصلا جالب نیست که ما با هم نباشیم 


tell me that it's over 


بهم بگو که دیگه همه چیز تموم شد
 

tell me that it's over 


بهم بگو که دیگه همه چیز تموم شد 


over 


تموم شد 


Honestly tell me 


بی ریا به من بگو 


Honestly tell me 


بی ریا به من بگو 


Don't tell me that it's over 


نگو که همه چیز تموم شده 

 
Don't tell me that it's over 


نگو که همه چیز تموم شده 

 

منبع:http://www.iroonionline.com

 *لیندسی لوهان رو به عنوان بازیگر معمولی,می شناسم! 

 *تو فیلم های طنز,بدک نیست! 

 *بیشتر به خاطر کارهای بدش و اعتیاد و دزدی و ... معروفه,تا فیلماش! 

 *این افتخار نصیبش شده که به همراه پاریس هیلتون,دختر بد هالیوود 

لقب گرفت! 

 *اگه اشتباه نکنم این ترانه رو زمانی خوند که اوضاع خانواده به شدت 

به هم ریخته بود و پدرش دستگیر شده بود. 

 *ترانه ی قشنگیه از نظر من!اون حسی که باید رو,منتقل می کنه.

نظرات 2 + ارسال نظر
سی ما شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ق.ظ http://711110.blogfa.com

وری گــــ ود ؛ اینوطری به دل میشینه دوست عزیز :)

montazer یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ق.ظ http://montazer65.blogsky.com

سلام.بهتون تبریک میگم .وبلاگ قابل ستایشی دارین.براتون از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد