حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حسی که یک ساله شد(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان

,در مورد مطلب "حسی که یک ساله شد!...",در خدمتم.

 ابتدا متن نوشته ی من:

                                          اینجا(کلیک کن)

 و این هم نظرات شما دوستان:

                                          اینجا(کلیک کن)

نظرات 3 + ارسال نظر
سمانه شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ق.ظ http://samane70.blogfa.com

سلام.مثل بیکارای الاف نشستم کل این نظراتی که دادند رو خوندم
خیلی وقتمو گرفت.
اینطور که بقیه میگن وبتون خشک نیستا!
خب بهشون بگین هر وقت وبتونو وا میکنند یه دستمال نم دار رو مانیتور بکشند(گرفتید الان چقدر خوش نمک شدم)
مسئله ی بعدی این که خب عکسم نذاشتید نذاشتید.جالب بود واسم چقدر دوست دارند عکس ببینند!!
بعدشم اینکه خداییش این همه احساس برای چی؟
همه رو با نام دوست خوبم سلام میدید!!!واسه همینه که میگن وبتون خشکه دیگه!
راستی مگه با دایال اپ میاین توی وب که انقدر میگید سرعت پایینه؟
تازه من اون اهنگ هایی که معنیشو میذارید تو وبتونو میخوام.
اگه تو وبلاگ نمیذارید لطفا برام میل کنید.
خداییش کی مثل من تو وبلاگتون ریختست؟؟؟؟؟
چطور میخواین جبران کنید؟؟؟؟

سمانه شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ق.ظ

راستی این تبلیغاتو خودتون گذاشتید تو وبتون؟
به کلاس وبتون نمیخوره.ورش دارید
یعنی چی ژل حجم دهنده ی لب و دستمال برنزه کننده

سلام دوست من.
این تبلیغات مال شرکت بلاگ اسکای هست و من کاریش نمی تونم بکنم!

افسون دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ http://asemunemahtabi1.blogsky.com

سلام
خواهش میکنم قابلی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد