حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

پنجره...

 از پنجره های خانه تان کدامشان مال اتاق توست.من همه ی آن  

پنجره های چوبی را که به شکل پنجره های خانه های قدیمی ایران  

بالایشان قوس دارند دوست دارم,چون بالاخره پشت یکی شان تو  

می خوابی.پنجره ات همان سیاره ی کوچکی است که رویش یک  

گل سرخ روییده,میان همه ی ستاره ها و معلوم نیست کدامشان  

است. 

 

                                                                               شهریار مندنی پور 

                                                                                  شرق بنفشه 

 

 *برای دونستن بیشتر از شهریار,اینجا کلیک کنید.  

 *این کتاب رو بارها معرفی کردم!کتاب عجیبیه! 

 * نوع روایت داستان های این کتاب واسم جدید بود.گفته هایی که  

باید بگی(به عشقت) و در ذهن می گی!و ناگفته هایی که نباید بگی  

و ...!

 *تمام داستان ها مربوط به شیراز هست.شهر نویسنده ی کتاب. 

 *پنجشنبه,هفتم جان باختگان زلزله ی شمال غرب کشور رو از یاد نبریم. 

 *درگذشت نادیا دلدار گلچین رو به اهالی سینما و مردم هنر دوست  

تسلیت می گم.

نظرات 5 + ارسال نظر
ققنوس پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ http://sayesar.blogfa.com

سلام پس رایت کدوم شمارس؟؟؟

ققنوس پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ http://sayesar.blogfa.com


چیو تبلیغ کنی؟ حالت خوبه فک کنم باید دوز قرصاتو ببری بالا
خودت لطف کن بسر تبلیغ پیشکش

سحر پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام دوسته عزیز خوبه که از مطالبه نویسنده های دیگه که به نظرت قشنگ میان میذاری موفق باشی
اما این حسه چرا سبزه میشه بدونم؟

سلام دوست من.
۱.ای کاش ادرس وبتون رو می ذاشتین!
۲.من زیر نام وب نوشتم حس رویاگونه ی من از زندگی!منظور از حس سبز یعنی سرزندگی,یعنی امید,یعنی تازگی!وقتی اسم سبز می یاد خود به خود یاد بهار و تولد دوباره نمی افتی؟رک بگم:اگه منظورتون اینه که امکان داره این نام سیاسی باشه,باید بگم نه این نام به خاطر مسائل سیاسی انتخاب شده و نه این وب سیاسیه.اگه به مطالب نگاه کنی می بینی که همش ادبیاته!کافی بود جوابم؟!

ملیح سا پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ http://tanhayieporhayaho.blogfa.com

گــاه مـــے تــوان تمــامـِ زنـــدگــے را


دَر آغوش گِـرفـتــــ ،

...
اگـــَــــــــر...


تَمــامـِ زنــدگیـتــــــ " یکـــ نَفـَـر " بــاشـــد...

سی ـمآ جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ق.ظ

پنجــره ی چوبی قوس دار ...
یآد خونه مامان بزرگــم افتادم .
خدا رحمتش کنه :(
شعـر خآصــی بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد