حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حقیقت تو...

من 

حقیقت تو را دوست می دارم 

اگر گیاهی باشی که هیچگاه شکوفه نداده است .

باز 

دوستت می دارم 

حقیقت مطلق تو را 

و عشقی را که از تو 

در بدنم زندگی می کند . 

 

                                                                                           پابلو نرودا 

 

 *برای دونستن بیشتر از پابلو,اینجا کلیک کنین.   

 *این اشعار عاشقانه ی پابلو,همیشه منو دیوونه می کنه!

 *تاثیر پابلو در شعر امریکای لاتین و حتی دنیا,انکار نشدنیه! 

 *و همین طور تاثیرش در مبارزات,ضد دیکتاتور کشورش! 

 *در مورد مطلب "تا هستم,با من باش!..." حتما نظر بذارین.

نظرات 9 + ارسال نظر
سمانه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ق.ظ

سلام بر دوست گرام
من طبق معمول بازم این پستتونو کش رفتم:)

منصور یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام
هرچند وقت یکبار قلبت را به فرشته ها نشان بده و از آنها بخواه قلبت را معاینه کنند.
دریچه هایش را، ورودی ها و خروجی هایش را و ببینند به اندازه ی کافی ذخیره شادمانی در قلبت داری یا نه!!
اگر ذخیره ی شادمانی هایت دارد تمام می شود باید بروی پشت پنجره و به آسمان نگاه کنی. آنقدر منتظر بمان و به آسمان نگاه کن تا بالاخره خداوند از آنجا رد بشود؛
آن وقت صدایش کن؛ به نام صدایش کن؛
او حتماً برمی گردد و به تو نگاه می کند و از تو میپرسد که چه می خواهی؟؟!
تو صریح و ساده و رک بگو.
هر چیزی که می خواهی از خدا بخواه. خدا هیچ چیز خوبی را از تو دریغ نمی کند.

عید فطر بر شما مبارک

نرگس یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ق.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com

شعر فروغ حال و هوای عجیبی داره،برای من مثل سازی میمونه که گاهی ملایم و آرومه و گاهی تند و پر انرژی مینوازه

نرگس یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ق.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com

با خودش حس سبزی به دنبال داره،بهارو جوونه زدنو یادآور میشه

بهار یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ

بهار یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ق.ظ

من و خداوند هر روز صبح فراموش میکنیم
او خطاهای مرا!
و من لطف او را!
با آرزوی بهترین عیدی از دستان مهربان او...
عید فطر مبارک

فرید یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.caferoozgar.blogfa.com

سلام

خوبی ؟ عزیزم
من آپ کردم
خوشحال می شم سر بزنی

اذین دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ http://ponata.blogfa.com

چه خوب میشد اگه همه مثل پابلو نرودا یاد میگرفتن که ادما رو باید همونجور که هستن دوست داشته باشیم. با همه ی بدی ها و خوبی هاشون...

سی ـمآ شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ق.ظ

پابلو نرودا
انگیزه نیکسون کشی و جنگ انقلاب شیلی
در کنار آلنده رهبر شیلی
و بآز هم کنکور

تــورا میخــوآنم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد