حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ای تاک...

ای تاک 

شب ساکت است و سنگین 

با زوزه شکستن خود بشکن این سکوت 

وان داستان کهنه مکرر کن 

فرجام تک تنها تابوت 

 

                                                                                    منوچهر آتشی 

 

 *برای دونستن بیشتر از منوچهر آتشی,اینجا کلیک کنین. 

 *شعر نی لبک ایشون رو خیلی دوست دارم. 

 *با شعر نی لبک,به ایشون علاقه مند شدم.  

 *و عجیب شباهت هست بین شعر نی لبک ایشون و شعری  

با همین موضوع از دکتر شریعتی!

 *تلخی اشعار ایشون,درسته که تلخه,ولی باور پذیره و به دل می شینه. 

 *اگه یادتون باشه چند وقت پیش شب شعری که یکی از دوستان  

تو وبش گذاشته بود و من هم شرکت کرده بودم رو تبلیغ کردم.این  

هم مراسم اختتامیه!: 

                                         اینجا(کلیک کن)

نظرات 3 + ارسال نظر
ققنوس دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ http://sayesar.blogfa.com

من همشه از تابوت میترسیدم وقتی نی نی بودم الانم میترسم

ساحل دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ http://royahayebarani.blogfa.com


” دل ”
اتفاقی ترین اشتباه دنیاست !
بسته میشود آنجا که نباید ؛ کنده میشود از جایی که نباید

سی ـمآ سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ http://711110.blogfa.com

مگه ما گرگیـــم که زوزه بکشیم :دی
راستش چیزی از شعرش نفهمیدم

سلم دوست من.
مشکل شعر استاد آتشی نیست.مشکل نحوه ی خوندن شماست!
معنی ش این می شه:
زوزه(زوزه مال گرگه و این جا یعنی نماد ظلم!) رو بشکن و با این کارت سکوت(خفقان!) رو بشکن!افتاد؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد