حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

در میان مردم...

 دو سال پیش یک نفر از هند آمده بود و با حیرت برای ام تعریف می 

کرد،مرتاضی را دیده که صبح زیر آب رودخانه می رفته و غروب بیرون 

می آمده.من تعجب نکردم و به او گفتم قورباغه هم می تواند این کار 

را بکند.از کسی که روی آب هم راه می رود تعجب نمی کنم،چون 

پشه هم می تواند روی آب راه برود.کار سخت و حیرت آور برای آدم 

این است که بتواند میان مردم باشد و آدم خوبی باشد.به همه 

احترام بگذارد و حق کسی را زیر پا نگذارد. 

 

                                                                                      رضا کیانیان 

                                                                                   این مردم نازنین 

 

 *برای دونستن بیشتر از رضا,اینجا کلیک کنین. 

 *انقد خوب جوابشو داد که دیگه جایی برای حرف بیشتر واسه من 

باقی نذاشت! 

 *انقده بدم می یاد از این مسخره بازیا!می خوای معروف شی؟ 

مردمی باش!تا دنیا دنیاست اسمت سر زبوناست!بد گفتم؟

 *اگه سه بازیگر مرد به عنوان محبوب من معرفی کنم,یکیش رضاست! 

 *مگه می شه اون سکانس معروف آژانس شیشه ای و دیالوگ 

های رد و بدل شده بین کیانیان و پرستویی رو فراموش کرد؟! 

 *ما تو ایران بازیگر تیپ ساز از انگشتان دست هم کم تر داریم! 

منظورم از تیپ ساز,یعنی اینکه نوع بازیش,شناسنامه ش باشه. 

 *در مورد مطلب "شلاق مکرر خاطرات!..." حتما نظر بدین.

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ

عالی بود

سیما جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ق.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

قاصدک هان چه خبر آوردی؟

از کجا وز که خبر آوردی ؟

خوش خبر باشی اما

گرد بام و در من، بی ثمر می گردی

انتظار خبری نیست مرا!

نه ز یاری نه ز دیار ودیاری

آری برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس

برو آنجا که تو را منتظرند

قاصدک در دل من همه کورند و کرند

دست بردار از این دروطن خویش غریب

قاصد تجربه های همه تلخ

با دلم می گوید که دروغی تو دروغ

که فریبی تو فریب

قاصدک هان ولی آخر ای وای

راستی آیا رفتی با باد وطن

کجا رفتی آی

راستی آیا جایی خبری هست هنوز

مانده خاکستر گرمی جایی؟

در اجاقی طمع شعله نمی ورزد

قاصدک ابرهای همه عالم شب وروز در دلم می گریند
=====================
منتظرتم...

یثمشقشئ جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ق.ظ http://echo-relaxation.blogfa.com/


سلام دوست گرامی آدرس وبم عوض شده شما هم بی زحمت تو لینکاتون اصلاح کنین و بهم خبر بدین
پژواک آرامش

شکوفه جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ق.ظ http://blossomm1980.mihanblog.com

سلام مهربون...

پاینده ایران.....


بروزم...

سیما جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ق.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

قاصدک هان چه خبر آوردی؟

از کجا وز که خبر آوردی ؟

خوش خبر باشی اما

گرد بام و در من، بی ثمر می گردی

انتظار خبری نیست مرا!

نه ز یاری نه ز دیار ودیاری

آری برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس

برو آنجا که تو را منتظرند

قاصدک در دل من همه کورند و کرند

دست بردار از این دروطن خویش غریب

قاصد تجربه های همه تلخ

با دلم می گوید که دروغی تو دروغ

که فریبی تو فریب

قاصدک هان ولی آخر ای وای

راستی آیا رفتی با باد وطن

کجا رفتی آی

راستی آیا جایی خبری هست هنوز

مانده خاکستر گرمی جایی؟

در اجاقی طمع شعله نمی ورزد

قاصدک ابرهای همه عالم شب وروز در دلم می گریند
========
منتظرتم...

گمراه نما جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ

قشنگ بود
آپم

makita جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.parsfriends.mihanblog.com

با پست سوگندبه قلم اپم

آرتمیس دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com


واقعا درست گفتین باید آدم خوبی بود ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد