حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

من چه جوری به دنیا اومدم(نظرات)؟!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "من چه جوری به دنیا اومدم؟!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                             اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                             اینجا(کلیک کن) 

 

 ادامه ی مطلب رو حتما بخونین: 

 *دوست عزیزی این نظر رو چند روز پیش واسم گذاشت.گفتم شاید برای 

شما هم همچین نظر و پیشنهاد مشابهی پیش بیاد,واسه همین گفتم 

نظرم در مورد این پیشنهاد رو برای شما هم بذارم.ابتدا نظر دوستم: 

 یه نقد بکنم؟
.
.
 در مورد موضوع جمعه ها که همه میان برات نظر میزارن به نظر من بهتره 

در جواب بحثشون نظر خودتو هم بزاری! 

 اینکه نظرت در مورد نظری که برات گذاشتن چیه! 

 امیدوارم  تونسته باشم منظورمو درست بیان کنم. 

 

 نظر من: 

 سلام دوست من.مرسی از نظرت ولی من هیچ وقت این کارو نمی 

کنم!من فقط یه بار زیر هر نظر نظری گذاشتم و اون هم واسه یک  

سالگی وبم بود که همون جا هم نوشتم به رسم ادب این کارو کردم! 

 دلیل: 

 من ۱ رای و نظر دارم!و هر کدوم از شما دوستان هم ۱ رای و نظر!اگه 

من بخوام علاوه بر نظر کلی که در توضیح متن نوشته گذاشتم بازم زیر 

هر نظر نظری بذارم این یعنی: 

 ۱.من بیش از ۱ رای و نظر حق دارم! 

 ۲.من انقد خودم رو بالاتر و فهیم تر می دونم که علاوه بر نظر کلی این 

حق رو به خودم می دم که نظرات شما عزیزان رو هم به صورت مجزا به 

چالش بکشم! 

 من هیچ وقت این اجازه رو به خودم و این وب نمی دم! 

 *عیدتون مبارک.

نظرات 2 + ارسال نظر
هنرمندکوچک شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ http://honarmandekoochak.blogfa.com

سلام گلم
عیدت مبارک
خوندم مطلبتون رو فکر می کنم مطالب شما همیشه جالب البته برای من که جالب بوده
خیلی ممنون از اینکه من رو دعوت کردی گلم
منم وقتی بچه بودم همچین سوالاتی می کردم وخوب خدارو شکر خانواده ی من خیلی فهمیده بودن وتک تک سوالهای من رو جواب میدادن البته به شیوه یی که هنگ نکنم منم از اونها یاد گرفتم برای همین هر وقت بچه ی خواهرم سوال می کنه میتونم جوابشو بدم البته بعضی هاشو نمی خوام فکر کنید من خیلی توانا هستم توی این کار چون این کار واقعا سخته حالا میدونم که خواهرای من چی میکشیدن از دست من با سوالهای عجیب غریب من
ولی هر سوالی جوابی داره ومطمعا باش میشه جواب داد البته با کمی حوصله و دقت وباز بان شیرین وحتی میشه درحین بازی کردن خیلی چیزهارو به بچه یاد داد فکر می کنم باید امتحان کنی تا بدونی من چی می گم من امتحان کردم وبرام خیلی جالب بود فکر کنم برای شما هم جالب باشه
راستی اینم خیلی مهم که چه کسی جواب سوالهای اون رو بده همه میدونن که پدرو مادر بیشترین تاثیرات رو رو بچه ها شون میزارن وچقدر خوب که جواب سوالهارو پدرو مادر بدن چون دید بچه به اونها یه جور خاص تا به خاله عمو یا ... پس هر کسی نمی تونه تاثیر بزار به بچه آخه بعضی از بچه ها هرچی باهاشون حرف میزنی انگار نه انگار که داری حرف میزنی ولی وقتی مامانشون باهاشون حرف میزن خوب دقت می کنن دقت کردین

حمیدرضا شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:05 ب.ظ http://kolbeye-tanhaei.blogsky.com

سلام ممنون از وبلاگ خوبتون من شما رو لینک کردم بهم سربزن و منو با اسم کلبه تنهایی دانشجویی لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد