حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

دگرگونی های عظیم...

 وظایف و تعهدات,هرگز کسی را از پیروی از رویاهایش باز نمی دارد. 

به خاطر داشته باشید که شما تجلی مطلق هستید و در زندگی فقط 

کارهایی را انجام می دهید که ارزش سعی را داشته باشد.تنها کسانی 

که این کار را می کنند,می دانند که هنوز می توان شاهد چه دگرگونی 

های عظیمی بود. 

 

                                                                                        پائولو کوئلیو 

                                                                                         والکری ها 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه چند نفر تاثیرگذار در زندگی مو بخوام اسم ببرم,یکیش پائولوست! 

جدی می گم! 

 *کتاب والکری ها به نوعی زندگی خود پائولوست.تو این کتاب پائولو به 

همراه همسرش کریس سعی داره تا با فرشته ی شخصیش ملاقات 

کنه.خیلی ها اعتقاد دارن که هر آدمی یه فرشته ی شخصی داره و 

پائولو هم شدید اعتقاد داره. 

 *ترجمه ی دیگه ای از این کتاب تو ایران هست با نام "سفر به دشت 

ستارگان". 

 *من عادت ندارم الکی کتابی رو معرفی کنم!اونم من,با این سخت 

پسندی که دارم!زهیر رو حتما بخونین. 

 *دنیای پائولو,خواسته یا ناخواسته,با عرفان شرق,گره خورده. 

 *اولین کتابی که از پائولو خوندم,اول راهنمایی بودم.کتابی با نام 

کیمیاگر.تنها کتاب پائولو که سبک روایت قصه گونه داره. 

 *در مورد مطلب "آن شب!..." حتما نظر بذارین.

نظرات 5 + ارسال نظر
آزاده(باغبانی سبز) دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ http://greenhorticulture.persianblog.ir

سلام از شما دعوت می‌کنم از وبلاگ باغبانی سبز دیدن فرمایید. با تشکر.

بانو دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://zeinabbanu.blogfa.com

سلام دوست خوبم...عالی نوشتی
بهترین جای دلم تا به ابد خانه ی توست
آخرین حرف غزل قصه و افسانه ی توست
گرچه از حافظه ی آینه ها پاک شدم
شمع من باش که جانم همه پروانه ی توست

محمد فتحی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ http://msha1362.mihanblog.com

(نهم)ربیع الاول ؛ روزی که امامت حضرت ولی عصر (عج) آغاز می شود .

این روز بزرگ بر شما مبارکـ باشد .

مردتنهایی

زیبا دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ http://parpary1391.blogfa.com

کسی را پیدا کن که
هیچگاه از بوسیدنت خسته نشه
وقتی احساس حسادت میکنی، تو رو در آغوش بگیره
وقتی عصبانی هستی، تو رو درک کنه و ساکت بمونه
وقتی حالت خوب نیست، دستات رو بگیره
آینده اش رو با تو تصور کنه و براش برنامه ریزی کنه
وقتی چنین کسی رو پیدا کردی هرگز رهاش نکن..

مژگان چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ http://Mahivamah.mihanblog.com

با پائولو موافقم.
این تیکه هم خیلی خوب بود

میخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد