حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

بپذیریم...

 اگر رنج در کار است,پس بهتر است آن را بپذیریم,چرا که اگر وانمود کنی 

وجود ندارد,از وجود دست نمی کشد.اگر شادی وجود دارد,باز هم بهتر 

است آن را بپذیریم,حتی اگر می ترسیم روزی تمام شود. 

 

                                                                                        پائولو کوئلیو 

                                                                                             زهیر 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه چند نفر تاثیرگذار در زندگی مو بخوام اسم ببرم,یکیش پائولوست! 

جدی می گم! 

 *کتاب زهیر به نوعی زندگی خود پائولوست!و اتفاقاتی که برای همسرش 

می افته و این میون پائولو به خودش و شناخت خودش می رسه! 

 *اگه اشتباه نکنم نام کتاب رو بر مبنای واژه ای عربی(روشنایی) انتخاب 

کرده.

 *من عادت ندارم الکی کتابی رو معرفی کنم!اونم من,با این سخت 

پسندی که دارم!زهیر رو حتما بخونین. 

 *دنیای پائولو,خواسته یا ناخواسته,با عرفان شرق,گره خورده. 

 *اولین کتابی که از پائولو خوندم,اول راهنمایی بودم.کتابی با نام 

کیمیاگر.تنها کتاب پائولو که سبک روایت قصه گونه داره.

نظرات 4 + ارسال نظر
parisa چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ق.ظ http://www.zire0.persianblog.ir

راس میگه واقعا دنیا خیلی کوتاهتر از اینی که فکر میکنیم پس بهتره از حال لذت ببریم

راسی شما قصد ندارید یک سر به من بزنید ؟؟؟ (شوخی کردم وقتی خودم نمیرسم تن تن بیام پس اعتراضم وارد نیس)
بابت تاخیرم عذر میخام

مژگان چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ http://Mahivamah.mihanblog.com

ok

عالیه
[گل]

لیلی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:21 ب.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلام
خییییییلی قشنگ بود و آموزنده
منم کیمیاگر رو خوندم ب عنوان اولین کتاب از پائولو ولی من ده سال پیشا بود خوندم
سعی میکنم کتاب معرفی شدرو هم بخونم
مرسی

sahar جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.besabkeeshq.mihanblog.com

$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..
سلام آپــــــــــــــــتم نظر یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد