حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

بفرما!...

 بفرما،این هم از آسمان که یک دفعه این قدر می گیرد،این هم از  

باران که شرشر روی شیشه ی جلو می بارد،این هم از برف  

پاک کن های ماشین که شیشه را پاک می کنند،این هم از دل من  

که انگار برف پاک کن هاش خراب اند،که انگار مثل اسفنجی آب  

کشیده خیس و سنگین است. 

 

                                                                                   سارا سالار 

                                                                             احتمالا گم شده ام 

 

 *متاسفانه زندگی نامه ش تو اینترنت نبود که بذارم! 

 *گاهی زمین و زمان دس به دست هم می ده تا گند بزنه به زندگیت! 

 *این کتاب برنده ی جایزه ی گلشیری در بخش "رمان اول" شد.  

 *نوشته های سارا سالار,رک و بی رودربایسی گفته می شه!خوشمان آمد!

 *این سارا خانم,همسر سروش صحت تشریف دارن! 

 *در مورد مطلب "من می دونم نمی شه!..." حتما نظر بذارین. 

نظرات 7 + ارسال نظر
سیمین محسن نژاد جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ http://payame1.blogfa.com

سلام متن زیبایی بود
آرامش یعنی نگاه به گذشته و شکر خدا
نگاه به آینده و اعتماد به خدا
نگاه به اطراف وجستجوی خدا
نگاه به درون ودیدن خدا
لحظه هایتان سرشار از بوی خدا

farzad جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شه...
گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آروم میگیره...

گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود می شه...

گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکنه

مراقب بعضی یک ها باشیم !!

در حالی که ناچیزند ، همه چیزند ....

shiva جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

آرامــش ظـاهــرم گـمــراهـت نکنــــد؛

آشفتــه تـر از این حـرف ها هســـتم !

عاشقی می کنم!

لج می کنم!

بد اخلاق می شوم!

دست خودم نیست …

ساعت و زمان هم ندارد!

تــو که نباشی …

زندگی باید به کام من تلخ شود !!!
aaaaaaaaaaaaliiiiiiiiiiiiiiiiii booooooooooooooooooood

shiva جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

دستــ هــایمــ …

این روزهـآ بوی حافـِظ می دهند !…

تـفأل که می زنَمــ … کَنعـــآنم … بدجـور یوسُفَش را مےخواهد !!
upaaaaaaaaaaaaaaaam biaaaaaaaaaaaa

راحیل جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ http://avayeyekdel.blogfa.com

سلام....

مرسی از راهنماییت عزیزم..
مطالب وبت حرف نداره

**saeedeh** جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ http://dokhtarironi11.blogfa.com

سلام سلام..
خوبی؟
من آپم و از تو میخام که بیای وبم
خوشحالم میکنی با نظرای قشنگت..پس زود بیا که منتظرتم[چشمک]

Eh3an جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ http://gisou19.blogfa.com

" شب " ها ...

هواى " دلتنگی " به سرم مى زند ...

و " من " را مى برد ...

تا انتهاى کوچه ى " خاطره " ها ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد