حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

انتظار!...

 انتظار کشیدم,همان طور که پنلوپه انتظار اولیس را می کشید, 

رومئو منتظر ژولیت بود,بئاتریس منتظر دانته بود تا نجاتش بدهد. 

خلاء استپ سرشار از خاطره ی تو بود,خاطره ی لحظاتی که با 

هم گذراندیم,کشورهایی که با هم سفر کردیم,شادی هایمان, 

دعواهایمان.بعد به پشت سر نگاه کردم,به ردپاهایم,و تو را ندیدم!

 

                                                                                        پائولو کوئلیو 

                                                                                             زهیر 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه چند نفر تاثیرگذار در زندگی مو بخوام اسم ببرم,یکیش پائولوست! 

جدی می گم! 

 *کتاب زهیر به نوعی زندگی خود پائولوست!و اتفاقاتی که برای همسرش 

می افته و این میون پائولو به خودش و شناخت خودش می رسه! 

 *اگه اشتباه نکنم نام کتاب رو بر مبنای واژه ای عربی(روشنایی) انتخاب 

کرده.

 *من عادت ندارم الکی کتابی رو معرفی کنم!اونم من,با این سخت 

پسندی که دارم!زهیر رو حتما بخونین. 

 *دنیای پائولو,خواسته یا ناخواسته,با عرفان شرق,گره خورده. 

 *اولین کتابی که از پائولو خوندم,اول راهنمایی بودم.کتابی با نام 

کیمیاگر.تنها کتاب پائولو که سبک روایت قصه گونه داره. 

 *یکی از زیباترین نوشته های پائولو! 

 *به قول یکی از دوستان:"جای لیلی و مجنون خالی بود تو این نوشته!".

نظرات 7 + ارسال نظر
راحیل جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ق.ظ http://avayeyekdel.blogfa.com

سلام
من کتاب کیمیاگر رو خوندم
بینهایت تامل برانگیز بود
سفری بیشتر ب درون
اما زهیر رو نخوندم
ممنون از راهنمایی و معرفی کتاب

برقرار باشی دوست من

نیلوفر جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.best-love100.blogfa.com

نه تو می مانی و نه اندوه
و نه هیچیک از مردم این آبادی ...

به حباب نگران لب یک رود قسم ،
و به کوتاهی آن لحظه ی شادی که گذشت،
غصه هم می گذرد ...
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند ...

لحظه ها عریانند ،
به تن لحظه ی خود ،
جامه ی اندوه مپوشان ... هرگـز .

ریحانه جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.reyhane-2000.blogfa.com

░░░░░▓███▓
░░░░▓█████▓
░░░░▓█████▓
░░░░░▓███▓
░░░░ *;;;;;;;;;*
░░░░* ;;;;;;;;;;*
░░░ * ;;;;;;;;;;;;*
░░░* ;;;;;;;;;;;;;;*
░░░░▓█████▓
░░░░▓█████▓
░░░░▓█████▓
░░░▓███████▓
░░▓█████████▓
░▓███████████▓
▓█████████████▓
▓███░░░░░░░▀▀▀▓
▓███░░░░████████████
▓███░░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
▓███░░░░░█▒▒ ............. ▒▒█
▓███░.........░█▒▒▒▒▒▒█
▓███░░░░░░░█▒▒▒▒█
▓███░░░░░░░░████
▓███░░░░░░░░▌██▌
▓███░░░░░░░░▌██▌
▓███░░░░░░░░▌██▌
▓███░░░░░░░░▌██▌
░▓██░░░░░░░▓████▓
░░▓████▓▓████████▓

اینو گذاشتم بخوری شنگول شی بدویی بیای وبم آپ کردم نظر بدی

ریحانه جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.reyhane-2000.blogfa.com

░░░░░▓███▓
░░░░▓█████▓
░░░░▓█████▓
░░░░░▓███▓
░░░░ *;;;;;;;;;*
░░░░* ;;;;;;;;;;*
░░░ * ;;;;;;;;;;;;*
░░░* ;;;;;;;;;;;;;;*
░░░░▓█████▓
░░░░▓█████▓
░░░░▓█████▓
░░░▓███████▓
░░▓█████████▓
░▓███████████▓
▓█████████████▓
▓███░░░░░░░▀▀▀▓
▓███░░░░████████████
▓███░░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
▓███░░░░░█▒▒ ............. ▒▒█
▓███░.........░█▒▒▒▒▒▒█
▓███░░░░░░░█▒▒▒▒█
▓███░░░░░░░░████
▓███░░░░░░░░▌██▌
▓███░░░░░░░░▌██▌
▓███░░░░░░░░▌██▌
▓███░░░░░░░░▌██▌
░▓██░░░░░░░▓████▓
░░▓████▓▓████████▓

اینو گذاشتم بخوری شنگول شی بدویی بیای وبم آپ کردم نظر بدی

فاطمه جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ http://dastannekootah.blogfa.com

عشق واقعی همیشه انتظار دارد.انتظای تمام نشدنی...

سلام دوست عزیزم
با داستان لباس عروس اپم
ازت دعوت میکنم بخونی و نظرت رو بگی.مرسی
دلتنگی یعنی چی؟
دلتنگی یعنی شب های که بی تو تا صبح صد ها بار یک آهنگ را گوش کردم
دلتنگی یعنی مرور تمام خاطراتی که می گفتم یه روز باهاش می سازم
دلتنگی یعنی عقده دیدن چشم هایت دلتنگی یعنی اشک های زیر دوش در حمام
دلتنگی یعنی لباس های که دوس داشتم در تن تو ببینم

سیما جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

ترانه ای روی زمین افتاده بود.

قناری کوچکی آن را برداشت و در گلوی نازک خود ریخت.

ترانه در قناری جاری شد.

با او در آمیخت.

ترانه آب شد.ترانه خون شد.ترانه نَفَس شد و زندگی.

قناری ترانه را سر داد.

ترانه از گلوی قناری به اوج رسید.

ترانه معنا یافت.

ترانه جان گرفت.قناری نیز....

و همه دانستند که از این پس ترانه، "بودن" است.

ترانه،هستی است.

ترانه جان قناریست.



ایمان، ترانه آدمیست.

قناری بی ترانه می میرد و آدمی بی ایمان.



"عرفان نظرآهاری"

پریا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ http://samane1368.blogfa.com/

آری ای عزیز تو موفق آفریده شده ای
زیرا صدها میلیارد اسپرم موجود در قطرهای کوچک در یک مسابقه شنا. با تمام قوا به تعقیب تخمک پرداخته اند وتو محصول لقاح تنها اسپرم برنده با آن تخمک هستی . بنابراین توبرنده ی مسابقه ای هستی که احتمال پیروز شدن در آن یک به چند میلیارد بوده است.

با ما همراه شو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد