حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:SHINE MY SHOES,ترانه ای از ROBBIE WILLIAMS

Another dawn, another day, another dollar to be made

یه طلوع دیگه، یه روز دیگه، یه دلار دیگه که باید به دست بیارم

I got a pocket in my soul, where a little rock a little roll assimilate

در روحم یه جیب دارم، که در اون یه مقدار راک و یه مقدار رل با هم یکسان  

شدن

And I don't care what you think you know

'bout who I am and how it goes

درباره اینکه من کى هستم و اوضاع چطور پیش میره

I made it easy to be me so yeah, It's easy to be me

برام راحته که خودم باشم، پس آره، راحته که خودم باشم

And it's why I say

بخاطر همینه که میگم

(Chorus)

I know you can't stand me cause I make you so angry more and more each day

میدونم که نمیتونى منو تحمل کنى چون که هر روز بیشتر و بیشتر تو رو  

عصبانى میکنم

hey hey hey

هی هی هی

The way you don't love me kind of makes you look ugly and the words you say

طورى که تو منو دوست ندارى یه جورایى باعث میشه خودت و حرفهایى که  

میزنى زشت بنظر بیاین

hey hey hey

هی هی هی

Come up and see me, I kind of like the abuse

بیا بالا و منو ببین، من یه جورایی این سوء استفاده رو دوست دارم

hey hey hey

هی هی هی

There's no room in my bed

توی تخت من هیچ جاى خالى ای نیست

But while you're here just bow your head and you can shine my shoes

اما تا وقتى که اینجایی فقط سرتو خم کن و میتونى کفشامو برق بندازى

Shine my shoes

کفشامو برق بنداز

Get outta my lane boy, you're not in my league

از راه من برو بیرون پسر، تو توى گروه من نیستى

Some are born to thrive and some to underachieve

بعضى ها به دنیا اومدن تا پیشرفت کنن و بعضى ها تا از دست بدن

Here's something that'll make you sick

اینجا چیزى هست که باعث میشه حالت بهم بخوره

I'm as happy as a pig in Sh--

من به اندازه "یه خوک تو کثافت"، خوشحالم

I've been amused, I've been about, I've been amazed, I've been betrayed

من سرگرم شدم، بهم نزدیک شدن، من متحیر شدم، بهم خیانت شد

That's why I say

بخاطر همینه که میگم

(Chorus)

I know you can't stand me cause I make you so angry more and more each day

میدونم که نمیتونى منو تحمل کنى چون که هر روز بیشتر و بیشتر تو رو  

عصبانى میکنم

hey hey hey

هی هی هی

The way you don't love me kind of makes you look ugly and the words you say

طورى که تو منو دوست ندارى یه جورایى باعث میشه خودت و حرفهایى  

که میزنى زشت بنظر بیاین

hey hey hey

هی هی هی

Come up and see me, oh oh oh, if you can take the abuse

بیا بالا و منو ببین، اگه میتونی این سوء استفاده رو تحمل کنی

hey hey hey

هی هی هی

There's no room in my bed

توی تخت من هیچ جاى خالى ای نیست

But while you're here just lend a hand and you can shine my shoes

اما تا وقتى که اینجایی فقط دستتو قرض بده و میتونى کفشامو برق بندازى

Shine my shoes

کفشامو برق بنداز

Kneel down boy

زانو بزن پسر

(Chorus)

It's why you can't stand me, I make you so angry more and more each day

بخاطر همینه که نمیتونى منو تحمل کنى چون که هر روز بیشتر و بیشتر  

تو رو عصبانى میکنم

hey hey hey

هی هی هی

The way you don't love me kind of makes you look ugly every words you say

طورى که تو منو دوست ندارى یه جورایى باعث میشه خودت و حرفهایى که  

میزنى زشت بنظر بیاین

hey hey hey

هی هی هی

Come up and see me, oh oh oh, I kind of like the abuse

بیا بالا و منو ببین، من یه جورایی این سوء استفاده رو دوست دارم

hey hey hey

هی هی هی

There's no room in my bed

توی تخت من هیچ جاى خالى ای نیست

But while you're here then bow your head and you can shine my shoes

اما تا وقتى که اینجایی فقط سرتو خم کن و میتونى کفشامو برق بندازى

Shine my shoes

کفشامو برق بنداز

Shine my shoes

کفشامو برق بنداز

Until I see my face

تا وقتى که من صورتم رو توش ببینم. 

 

 *برای دونستن بیشتر از ویلیامز,اینجا کلیک کنین. 

 *ترانه ش زیباست. 

 *به نظر من وقتی تکی می خونه خیلی خیلی بیشتر موفقه تا زمانی که  

با گروهش(یه مدت خیلی زیاد جدا شده بود.فک کنم یه چی تو مایه های  

تیک دات بود اسمش!) 

 *وای خدا,ترانه ای که با نیکول کیدمن خوند.او مای گاد!!! 

 *کلا قبولش دارم!

و برام مهم نیست که تو فکر میکنى چى میدونى
نظرات 2 + ارسال نظر
باران شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ http://vorojjjjak.blogfa.com

اگه ست مردونه خوشکلم دیدم میزارم.....
ترانه ی زیبایی بود.........

منصور یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام

در میان همه ی جانوران جهان، فقط انسان ها اعدام می شوند، به وسیله انسان ها.

نادر ابراهیمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد