حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:DARK HORSE,ترانه ای از KATTY PERRY

I knew you were

من میدونستم که تو

You were gonna come to me

میخوای پیش من بیای

And here you are

و حالا تو اینجایی

But you better choose carefully

ولی بهتره محتاط تر تصمیم بگیری

Cause I’m capable of anything

من از پس هر کاری بر میام

Of anything and everything

از همه و هر چیز

Make me your Aphrodite

منو الهه عشق خودت کن

Make me your one and only

منو منحصر به فرد کن منو تنها عشقت کن

Don’t make me your enemy, your enemy, your enemy

منو دشمن خودت نکن،دشمن خودت

So you wanna play with magic

پس میخوای با سحر و جادو بازی کنی

Boy, you should know whatcha falling for

پسر تو بهتره بدونی برای چی داری ویران میشی

Baby do you dare to do this

عزیزم آیا جرات انجام این کار رو داری؟

Cause I’m coming atcha like a dark horse

چونکه من مثله یه برنده غیرمترقبه به سمتت میام

Are you ready for, ready for

آیا آماده ای برای؟

A perfect storm, perfect storm

یه طوفان عظیم،طوفان عظیم

Cause once you’re mine, once you’re mine

چونکه وقتی ماله من شدی،مال من

There’s no going back

راه برگشتی وجود نداره

Mark my words

بهت گفته باشم

This love will make you levitate

این عشق تو رو تو هوا شناور میکنه

Like a bird

مثله یه پرنده

Like a bird without a cage

مثل یه پرنده ی آزاد و بدون قفس

But down to earth

ولی در واقعیت

If you choose to walk away, don’t walk away

اگه تصمیم داری این وضعیت رو رها کنی،اونو رها نکن

It’s in the palm of your hand now baby

حالا تو کف دست تو هست عزیزم

It’s a yes or no, no maybe

یه آره یا نه هست،شاید نه

So just be sure before you give it up to me

پس قبل از این که اونو به من بدی مطمئن باش

Up to me, give it up to me

اونو به خاطر من از دست بدی

So you wanna play with magic

پس میخوای با سحر و جادو بازی کنی

Boy, you should know whatcha falling for

پسر تو بهتره بدونی برای چی داری ویران میشی

Baby do you dare to do this

عزیزم آیا جرات انجام این کار رو داری؟

Cause I’m coming atcha like a dark horse

چونکه من مثله یه برنده غیرمترقبه به سمتت میام

Are you ready for, ready for

آیا آماده ای برای،آماده برای

A perfect storm, perfect storm

یه طوفان عظیم،طوفان عظیم

Cause once you’re mine, once you’re mine

چونکه وقتی ماله من شدی،مال من

There’s no going back

راه برگشتی وجود نداره

[Juicy J - Rap Verse]

She's a beast

اون یه هیولاست

I call her Karma

من اونو سرنوشت خودم صدا میزنم

She eat your heart out

اون قلبتو میخوره

Like Jeffrey Dahmer

مثل جفری دهمر(قاتل زنجیره ای)

Be careful

مراقب باش

Try not to lead her on

سعی نکن اونو تشویق و هدایت کنی

Shawty's heart was on steroids

قلب اون دختر روی استروئید بود

Cause her love was so strong

چونکه عشقش خیلی قوی بود

You may fall in love

ممکنه عاشق بشی

When you meet her

وقتی که اونو میبینی

If you get the chance you better keep her

اگه شانسش رو پیدا کردی بهتره اونو عشق خودت نگه داری

She swears by it but if you break her heart

اونم قسم میخوره(رهات نکنه) ولی اگه قلبش رو بشکونی

She turn cold as a freezer

اون مثل فریزر سرد و بی روح میشه

That fairy tale ending with a knight in shining armor

اون قصه پری با یه شوالیه در زره درخشان تموم میشه

She can be my Sleeping Beauty

اون میتونه زیبای خفته من باشه

I'm gon' put her in a coma

من اون رو تو اغماء میذارم

Woo!

عشق بازی کردن

Damn I think I love her

لعنتی فکر کنم عاشقش شدم

Shawty so bad

اون دختر زیبا خیلی بده

I'm sprung and I don't care

من به شدت جذبش شدم و برام اهمیتی نداره

She got me like a roller coaster

اون منو مثل یه ترن هوایی شیفته خودش کرده

Turn the bedroom into a fair

اتاق خواب رو تبدیل به یه مکان لطیف و زیبا تبدیل کرده؟

Her love is like a drug

عشق اون مثل مواده

I was tryna hit it and quit it

من سعی کردم اونو مصرف کنم و ترکش کنم

But lil'mama so dope

ولی اون خیلی خوبه

I messed around and got addicted

من دور و برش چرخیدم و معتادش شدم

So you wanna play with magic

پس میخوای با سحر و جادو بازی کنی

Boy you should know what you're fallin' for

(You should know)

پسر تو بهتره بدونی برای چی داری ویران میشی

Baby do you dare to do this

عزیزم آیا جرات انجام این کار رو داری؟

Cause I'm comin' at you like a dark horse

(Like a dark horse)

چونکه من مثله یه برنده غیرمترقبه به سمتت میام

Are you ready for

Ready for (Ready for)

آیا آماده ای برای؟

A perfect storm

Perfect storm (A perfect storm)

یه طوفان عظیم،طوفان عظیم

Cause once you're mine

Once you're mine (ohhhh)

چونکه وقتی ماله من شدی

There's no goin' back

راه برگشتی وجود نداره 

 

 *برای دونستن بیشتر از کتی,اینجا کلیک کنین. 

 *یه جوریه! 

 *زیاد ازش خوشم نمی یاد! 

 *امسال خیلی سعی کرده خواص رو هم جذب کنه!تا حدودی موفق 

بوده! 

 *با راسل برند(2 تا دیوونه ی عجیب و غریب که کاملا به هم می یان!) 

ازدواج کرده بود و 1 سال بعد,طلاق! 

 *راسل برند کمدین رو که می شناسین؟

نظرات 11 + ارسال نظر
شینا شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام.من از کیتی پری خیلی خوشم میاد .نبینم ازش بگیا

Shishi یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:58 ب.ظ

من عاششششششششششششقششششششششم

نیلوفر پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:32 ب.ظ

یعنی چی هی میگی از این خوشم میاد از اون بدم میاد. خیلی هم کتی پری صداش خوبه و قشنگ میخونه !
خجالت بکش

kian پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:40 ب.ظ

mer3000

لولو پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:13 ب.ظ

توی ترجمه DARK HORSE دقت کنید
میشه اسب تیره نه پرنده غیر مترقبه

بیتا سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.b-I-t-a-lol.blogfa.com

عاااااااالییییییییییی بووووووووووووووود

شیما دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:20 ب.ظ

وااااااااااااااای خیلی قشنگ بود من عاشق کیتی پری هستمممممممممم
plzسلیقه خودت رو نسبت به هر خواننده بیان نکن

be to che?? جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:55 ق.ظ

Man Asheghe Katy am hagh nadary Azash bad begi divune ham khodeTI nazaretam vase khodet nega Dar dge hm b Katy e man tohin nakon

elham شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:44 ب.ظ

من با نظرت کاملا موافقم بیشتر از یه جوره هزار جوره

خودشم بیشتر داره شیطان پرستی و ترویج میکنه یکم عمیق به کلیپش نگا کنین میفهمین

teenager پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:40 ق.ظ

You would transle it like good casting
But...
Everyone talking that this song is so devil worship like

پری سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:53 ب.ظ

کسی نظر تورو راجع به خواننده ها نخواست... ادم خوبه صدا خودش مث کلاغ نباشه بعد راجه به بقیه اظهار فضل کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد