حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:HEART ATTACK,ترانه ای از ENRIQUE IGLESIAS

Loving you was easy,

دوس داشتنت آسون بود ( بی دردسر بودی برام)

Thought you'd never leave meفکر میکردم که هیچوقت ترکم نمیکنی

Yeah, yeah

Wrapped around my finger, see you when I see you

همیشه در اختیار و تابع امر من بودی، هر وقت دلم میخواس میتونستم  

ببینمت (چون در دسترس بودی)

Yeah, yeah

Now. I'm hearing around that you've been runnin' around

و حالا از این ور و اون ور میشنوم که تو خیلی شرت شلوغه و نگرانی

I didn't think I miss you, now I'm feeling like a fool, uuh

اصلا فکرشو نمی کردم که دلم برات تنگ بشه، اما الان خیلی احساس  

حماقت میکنم

It hit me like a heart attack, when you finally loved me girl

مثل یه حمله ی قبلی بهم شک وارد کرد، وقتی که دیگه آخرش عاشقم  

شدی

I thought I never want you back

فکر میکردم که دیگه نمی خوام برگردی

But I don't wanna live in a world without you

اما راستشو بخوای نمی خوام بدون تو تو این دنیا باشم

I don't wanna live in a world without you

نمی خوام بدون تو زندگی کنم.

I don't wanna live in a world without you

نمی خوام بدون تو زندگی کنم.

Never really noted, it's all the little things you did, you did

هیچوقت واقعا متوجه اون همه کارهایی که برام میکردی نشدم (از نظر  

من کوچیک بودن)

Never bought roses, always was around my friends, my friends

هیچوقت برات گل نخریدم (محبتت نکردم) و بجاش همیشه دنبال رفیق  

بازیای خودم بودم

And now I'm hearing around

و حالا از این ور و اون ور میشنوم

That you been running around

و نگرانی که تو خیلی سرت شلوغه

I didn't think I miss you, now I'm feeling like a fool

اصلا فکرشو نمی کردم که دلم برات تنگ بشه، اما الان خیلی احساس  

حماقت میکنم

(که اون طور فکر کردم و تو رو از دست دادم)

It hit me like a heart attack, when you finally loved me girl

مثل یه حمله ی قبلی بهم شک وارد کرد، وقتی که دیگه آخرش عاشقم  

شدی

I thought I never want you back

فکر میکردم که دیگه نمی خوام برگردی

But I don't wanna live in a world without you

اما راستشو بخوای نمی خوام بدون تو تو این دنیا باشم

I don't wanna live in a world without you

نمی خوام بدون تو زندگی کنم.

I don't wanna live in a world without you

نمی خوام بدون تو زندگی کنم.

Never should've let you slipped away

نباید هیچوقت میزاشتم تو رو از دست بدم

Living in a world that's turned to grey

حالا دارم توی دنیایی بی رنگ و سیاه سفید زندگی میکنم

Little did I know it hurt so bad

.نمی دونستم که اینقدر اذیت میشی

Cause it hit me like a heart attack, when you finally loved me girl

مثل یه حمله ی قبلی بهم شک وارد کرد، وقتی که دیگه آخرش عاشقم  

شدی

I thought I never want you back

فکر میکردم که دیگه نمی خوام برگردی

But I don't wanna live in a world without you

اما راستشو بخوای نمی خوام بدون تو تو این دنیا باشم

I don't wanna live in a world without you

نمی خوام بدون تو زندگی کنم.

I don't wanna live in a world without you

نمی خوام بدون تو زندگی کنم. 

 

 *برای دونستن بیشتر از انریکه,اینجا کلیک کنین. 

 *دیوونه شم!خیلی ساده! 

 *ترانه ی بالاموس و آدیکتد(معتاد) رو خیلی دوس دارم. 

 * ترجمه ی ترانه ی معتاد رو قبلا تو وب گذاشته بودم.

 *نمی گم بیشتر از پدرش خولیو,ولی لااقل در سطح اون موفق بوده! 

 *همسرش,آنا کورنیکوا,تنیسور مشهور روسیه ست! 

 *تا همین الان هم ازدواجشون رو نه تائید کردن و نه تکذیب!

نظرات 7 + ارسال نظر
مائد شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ب.ظ

دوست عزیز چرا چیز نادرستو میگی ؟ انریکه ازدواج کرد امسال .

سلام دوست من.
وقتی ازشون پرسیدن نه گفتن بله و نه گفتن نه!

پوریا چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ب.ظ http://yekroozekhob.blogfa.com

دستت درد نکونه که این ترجمه اهنگ اریکو رو گذاشتی من دنبالش
بودم ایول به وبه منم سر بزن خوشحال میشم

hani دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ

nmige It hit me like a heart attack, when you finally loved me gir!!! asan mani nmide !
mige: It hit me like a heart attack, when you finally left me gir

بیتا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.groupkorea.blogfa.com

خیلی خیلی ممنون :) عالی بود

کیمیا چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ

متشکرم اما یه قسمتیش رو اشتباه نوشتید. left درسته نه loved. اگر توی سایت های لیریکس خودشونم نگاه کنین این طوری نوشته شده و از نظر معنی هم بیشتر جور در میاد . مرسی

sara دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:00 ب.ظ

tn\hank u very much

sara دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:03 ب.ظ

thank u very much

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد