حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حرکت کنیم!...

 در ازدواج های نا موفق,وقتی یک نفر از حرکت باز می ماند,دیگری 

هم مجبور می شود توقف کند.و همچنان که منتظر است,روابط 

عشقی دیگر پیش می آید,سرگرم بنگاههای خیریه می شود,در 

مراقبت از بچه ها افراط می کند,بیش از حد کار می کند و ... خیلی 

آسان تر این است که آدم با صراحت از موضوع حرف بزند,اصرار کند, 

و فریاد بزند;حرکت کنیم!داریم از یکنواختی و کسالت و نگرانی و  

ترس می میریم. 

 

                                                                                        پائولو کوئلیو 

                                                                                             زهیر 

 

 * برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

 *خواهش می کنم این مطلب رو چند بار با دقت بخونید. 

 *اگه چند نفر تاثیرگذار در زندگی مو بخوام اسم ببرم,یکیش پائولوست! 

جدی می گم! 

 *کتاب زهیر به نوعی زندگی خود پائولوست!و اتفاقاتی که برای همسرش 

می افته و این میون پائولو به خودش و شناخت خودش می رسه! 

 *اگه اشتباه نکنم نام کتاب رو بر مبنای واژه ای عربی(روشنایی) انتخاب 

کرده.

 *من عادت ندارم الکی کتابی رو معرفی کنم!اونم من,با این سخت 

پسندی که دارم!زهیر رو حتما بخونین. 

 *دنیای پائولو,خواسته یا ناخواسته,با عرفان شرق,گره خورده. 

 *اولین کتابی که از پائولو خوندم,اول راهنمایی بودم.کتابی با نام 

کیمیاگر.تنها کتاب پائولو که سبک روایت قصه گونه داره.

نظرات 1 + ارسال نظر
منصور جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام

با داستان سرخورده به روزم ومنتظر شما ممنونم[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد