حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

کاش!...

تمام عبادات ما 

عادت است 

به بی عادتی 

کاش عادت کنیم. 

 

                                                                  دکتر قیصر امین پور 

 

 *برای دونستن بیشتر از قیصر امین پور,اینجا کلیک کنین. 

 *اشعار استاد امین پور واقعا زیباست. 

 *مثل خیلی آشنایی های دیگه,اشعار استاد رو اول راهنمایی بودم که 

اول بار خوندم. 

 *کسی هم هست که شعر "ناگهان چقدر زود دیر می شود" رو نشنیده 

باشه؟!  

 *خیلی کم دیدم اشعاری رو که درد رو انقدر زیبا به تصویر بکشه! 

 *در مورد مطلب "یک بدی!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 4 + ارسال نظر
سیما یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ق.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

حاصلی از هنــــــر عشق تــو جـــــــز حرمان نیست
آه از ایــــــن درد که جز مـرگ مـن اش درمان نیست
این همه رنج کشیــــــــدیــــــم و نمی دانستیــــــــم
که بلاهای وصـــــــــــال تـــــــو کم از هجران نیــست
آنچنــــــــــان سوخته ایــــــــــن خاک بلاکش که دگــر
انتـــــــــــظار مـــــددی از کــــــــــرم یـــــــــاران نیست
به وفای تـــــــو طمع بستــــــم و عمــــــر از کف رفت
آن خطا را بــــه حقیقت کم از ایـــــــن تـــاوان نیست
این چه تیغ است که در هر رگ من زخمی از اوست
گر بگویم که تـــــــــو در خون منـــــی بهتـــان نیست
رنچ دیرینـــــــــه ی انسان بــــــــــه مداوا نـــــــــــرسد
علت آن است که بیــــــــــمار و طبیب انسان نیست
صبــــــــــر بر داغ دل سوختــــــــــه باید چــــــو شمع
لایق صحبــــــــــــت بزم تـــــــــو شدن اسـان نیست
تب و تـــــــــــاب غـم عشق ات دل دریـــــــــا طلبــــد
هر تنک حوصلـــــــــه را طاقت ایـــــــن توفــان نیست
سایه صد عمر در این قصه بــه سر رفت و هنـــــــــوز
ماجــرای مـــــــــــن و معشوق مــــــــــرا پایـان نیست

ساحل یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ http://roahaebarani.blogfa.com

ابرها به آسمان تکیه می کنند

درختان به زمین

و انسان ها به مهربانی هم

رهگذر یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ب.ظ http://khazan68.blogfa.com

فردا یه روز خاصه برام!
میخام تنهایی جشنش نگیرم دوس دارم توام باشی!
وجودت برام مهمه اما بی اجبار،دوس دارم با دلت بیای وبم نه با اصرار من!
بیای خوشحالم میکنی نیای هم تصمیمت محترمه!
یه کامنت برا اون تاریخ زدم از که 12 به بعد فعال میشه دوس داشتی براش نظر بذار!

راحیل سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ب.ظ http://avayeyekdel.blogfa.com

من که خیلی شعراشو دوست دارم

مرسی از پست زیبات دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد