حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

قلبت را می خواهم!...

سینی و خنجر طلا را 

                         به دریا انداز!

قلبت را می خواهم 

                             که گنج لعل است 

و با هر تپشی 

                     به خواب های اساطیر 

                                                پرتابم می کند 

من سودا زده ی- 

-جنون توام شاعر!  

 

                                                                                    منوچهر آتشی 

 

 *برای دونستن بیشتر از منوچهر آتشی,اینجا کلیک کنین. 

 *شعر نی لبک ایشون رو خیلی دوست دارم. 

 *با شعر نی لبک,به ایشون علاقه مند شدم.  

 *و عجیب شباهت هست بین شعر نی لبک ایشون و شعری  

با همین موضوع از دکتر شریعتی!

 *تلخی اشعار ایشون,درسته که تلخه,ولی باور پذیره و به دل می شینه. 

 *شهادت امام هشتم,امام رضا(ع) رو تسلیت می گم. 

 *لطفا به احترام این شب,ترانه ی وبم رو قطع کنین. 

 *در مورد مطلب "ببخشید لیوان!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
سیما پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

عشق
راهی‌ست برای بازگشت به خانه
بعد از کار
بعد از جنگ
بعد از زندان
بعد از سفر
بعد از …
من فکر می‌کنم
فقط عشق می‌تواند
پایان رنج‌ها باشد
به همین خاطر
همیشه آوازهای عاشقانه می‌خوانم
من همان سربازم
که در وسط میدان جنگ
محبوبش را فراموش نکرده است.

"رسول یونان"

نفس چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ب.ظ http://nafas-1375.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد