حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ببخشید لیوان(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "ببخشید لیوان!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 *تو حین بازی پرسپولیس و نفت یه لحظه تابلوی ورزشگاه پیام تسلیت  

پرسنل آزادی رو به اقای خیابانی برای درگذشت مادر گرامی شون منعکس  

کرد.آقای خیابانی گفت که قرار نبود این کار رو بکنن و با بغض گفت مادرم  

چند دقیقه قبل از بازی فوت کرد اما من برحسب وظیفه موندم. 

 واقعا متاثر شدم از این همه تعهد.و از صمیم قلب تسلیت می گم به ایشون.

نظرات 2 + ارسال نظر
فتوکده | کارت پستال و سرگرمی شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ق.ظ http://thrdl.es/~/2kMw

چـه تلـخ است یــادآوری ســر آغــــاز عشــقـی که گمــان مـی رفت جــاودانه بـاشــد

............ .................

کارت پستال های زیبا سازی برای وبلاگ و ارسال برای دوستان .. طرحی نو از فتوکده

دوست داشتید با نام : فتوکده | کارت پستال و سرگرمی لینـک کنید و خبرمون بدید

منتظر نظرات بی تعارف شما در سایت هستیم تا نقاط ضعف طراحی ها رو بشناسیم

آدرس بصورت لینک کوتاه (جلوگیری از اسپم) گذاشته شده بعد از ورود آدرس رو میبنید

دعوت به همکاری شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ق.ظ http://mepopup.ir

با سلام همکار عزیز، خسته نباشید
یک پیشنهاد خوب براتون دارم . بازدید کنندگان وبلاگ خودتون رو به پول تبدیل کنید تا حداقل مخارج اینترنت و وبلاگتون رو در بیارید و یا اگه بازدید کننده زیادی دارید در آمد میلیونی داشته باشید
سیستم کسب در آمد می پاپ آپ به ازای هر بازدید کننده شما مبلغ 50 ریال به شما پرداخت می کند
تصویه حساب منظم و بموقع در هر زمان، تنها اگه به حد نصاب سیستم که 15000 تومان هست برسید می توانید درخواست واریز بفرستید تا در کمتر 2 ساعت مبلغ به حسابتان واریز شود
تنها کافیست در سایت می پاپ آپ ثبت نام کنید و سپس یک ایمیلی دریافت خواهید کرد و پس از تایید ایمیل میتونید وارد سایت شوید و کد پاپ آپ رو درون قالب وبلاگتون قرار بدید و به کسب در آمد بپردازید
http://mepopup.ir
پر درآمد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد