حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

سعادت!...

 لوین:سعادت فقط در این است که کسی را دوست داشته باشی  

و آرزویت آرزوهای او باشد و فکرت افکار او و این آزادی نیست، 

خوشبختی است. 

 

                                                                      لئو تولستوی 

                                                                         آنا کارنینا 

 

 *برای دونستن بیشتر از تولستوی,اینجا کلیک کنین. 

 *جنگ و صلح! 

 *و همین طور آنا کارنینا! 

 *اول بار دوستی کتاب جنگ و صلح رو بهم معرفی کرد.و من نام تولستوی  

رو اونجا شنیدم.مردد بودم واسه خوندنش!ولی بعد فهمیدم برد کردم! 

 *کوپن تقلبی رو هم خوندم. 

 *اینجا رو هم بخونین ضرر نکردین!

نظرات 2 + ارسال نظر
saba دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ http://sabaqueen.blogfa.com

;)salam khosh omadiiiiiidddd
mano ba unvanam link konid
man chhi??

میرزا پشمک الدین خان گل کلمیان دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ب.ظ

واقعا.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد