حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

جهانی برای تو!...

بی‏شک 

جهان را به عشق کسی آفریده‏اند, 

چون من که آفریده‏ام 

از عشق 

جهانی برای تو! 

 

                                                                     حسین پناهی 

                                                                        من و نازی 

 

 *برای دونستن بیشتر از حسین پناهی,اینجا کلیک کنید.  

*اشعار حسین پناهی,در نگاه اول شاید به شدت ساده و چه 

بسا سطحی به نظر بیاد!ولی وقتی تکرار و تکرار و تکرار کنی  

خوندنش رو,می بینی که سخت در اشتباهی و چه بسا کم  

بیاری تو فهمشون! 

 *تو وبلاگی اینو به نقل از مرحوم پناهی خوندم:بعد از مرگم مردم  

من را خواهند شناخت! 

 *روز جهانی زن مبارک(با ۱ روز تاخیر البته!). 

 *یاد شهید همت گرامی(با ۱ روز تاخیر البته!). 

 *در مورد مطلب "وایسا با هم بریم!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
خوشه ی خورشید یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ http://anasta2.persianblog.ir/

عجیب حس سبز قشنگی آفریدی

آرتمیس دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

عشق مثل آب میمونه که میتونی توی دستت قایمش کنی...
آخرش یه روز دستت رو باز میکنی میبینی نیست...
قطره قطره چکیده بی آنکه بفهمی...
اما دستت پر از خاطره است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد