حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

از همه بدتر!...

 انتظار سخت است، فراموش کردن هم سخت است، ولی از همه  

بدتر اینست که ندانی چه تصمیمی باید بگیری. 

 

                                                        پائولو کوئلیو 

                                    در ساحل رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه چند نفر تاثیرگذار در زندگی مو بخوام اسم ببرم,یکیش پائولوست! 

جدی می گم! 

 *این کتابش هم زیباست! 

 *من عادت ندارم الکی کتابی رو معرفی کنم!اونم من,با این سخت پسندی 

که دارم!یازده دقیقه و زهیر رو حتما بخونین. 

 *دنیای پائولو,خواسته یا ناخواسته,با عرفان شرق,گره خورده. 

 *اولین کتابی که از پائولو خوندم,اول راهنمایی بودم.کتابی با نام کیمیاگر. 

تنها کتاب پائولو که سبک روایت قصه گونه داره.

نظرات 2 + ارسال نظر
راحیل جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:06 ب.ظ http://avayeyekdel.blogfa.com

سلام

این پستت رو خیلی دوست داشتم...

افسانه جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:35 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

به قول زنده یاد حسین پناهی



جــــــــــا مــــــــانـــــــــــده اســــــــــــت . . . . . . . . .

چـــــــــــــــیـــــــــــــــــــز ی . . . . . . . . .

جـــــایــــــــی . . . . . . . . .

که هـــــــــــــیــــــچ گـــــــــاه . . . . . . . . .

دیــــــــگــــــر هـــــــیــــــــچ چــــــــیـــــز . . . . . . . . .

جـــایــــش را . . . . . . . . .

پـُــــــر نــــخـــواهـــد کــــرد . . . . . . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد