حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

خداحافظ گابریل گارسیا مارکز...

 دیروز,گابریل گارسیا مارکز,بعد از مدت ها دست و پنجه نرم کردن  

با بیماری زوال عقل,از دنیا رفت.خداحافظ خالق "صد سال تنهایی". 

خداحافظ کسی که مرا با "از عشق و شیاطین دیگر" به دنیای این  

روزهای بشر آشنا کردی.بدرود نویسنده ی" گزارش یک آدم ربایی", 

که اثرت و موضوعش در ذهنم,ابدیت گرفته.خداحافظ "عشق  

سال های وبا". 

 

 *شاید خیلی احساسی گفتم,اما برای عاشق(تو هر زمینه ای), 

مرگ کسانی که توی اون زمینه یه جورایی الگوش بودن,باور  

مرگشون کمی سخت تره! 

 *من ادبیات امریکای لاتین رو با مارکز و کوئلیو شناختم. 

 *صاحب اثر,با زنده بودن اثرش,هیچ وقت نمی میره! 

 *مطالبی که ازش توی وبم گذاشتم رو اینجا ببینین.

نظرات 2 + ارسال نظر
shiva یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:54 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

حماقت ، یعنی صداقت داشتن با کسی که سیاست دارد . . .

(سیلویا پلات)

+آخی...روحش شاد...

فرزانه یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:04 ب.ظ http://neghabetarikh.blogfa

سلام بر شما
سپاس برای مطالب خوبتون دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد