حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

نیروی وحشی!...

 عشق نیرویی وحشی است.اگر بکوشیم مهارش کنیم,نابودمان 

می کند.اگر بخواهیم اسیرش کنیم,ما را به بردگی می کشاند.اگر 

سعی کنیم آن را بفهمیم,در سرگشتگی و حیرانی بر جایمان می 

گذارد. 

 این نیرو در جهان است تا به ما شادی ببخشد,تا ما را به خدا و به 

هم نزدیک تر کند. 

 

                                                                                        پائولو کوئلیو 

                                                                                             زهیر 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه چند نفر تاثیرگذار در زندگی مو بخوام اسم ببرم,یکیش 

پائولوست!جدی می گم!

 *من عادت ندارم الکی کتابی رو معرفی کنم!اونم من,با این سخت 

پسندی که دارم!زهیر رو حتما بخونین. 

 *دنیای پائولو,خواسته یا ناخواسته,با عرفان شرق,گره خورده. 

 *اولین کتابی که از پائولو خوندم,اول راهنمایی بودم.کتابی با نام 

کیمیاگر.تنها کتاب پائولو که سبک روایت قصه گونه داره. 

 *در مورد مطلب "عزیزم,شک نکن,قضیه اینه!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد