حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

منم یکی از اون یازده تام!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 منم یکی از اون یازده تام!... 

 فضا فضای جام جهانی و عکس وب این هفته و ترانه ی در حال  

پخش از وب هم که در مورد تیم ملی فوتبال ایران و ...!پس مطلب  

هفته هم فوتبالی باشه که تکمیل شه! 

 *اگه دوست داشتین نوشته ای در حمایت از تیم ملی به یادگار  

تو وبم بذارین. 

 *اگه دوست داشتین نفی کنین توهین های به مسی تو صفحه ی  

شخصیش(چند روزه مجدد شروع شده!) 

 *نظرتون راجع به عکس این هفته ی وب؟

نظرات 9 + ارسال نظر
جانانه شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.vispard56.blogfa.com

درود
افسوس که ما جز ایراد و جز اهانت چیزی نمیدانیم و ای کاش آنقدر هنر داشتیم تا لا اقل حرف اول برای ما بود درمورد مسی میگم
تو فیس بوک هم نظر گذاشته بودم مسی حرفی تزد مسی اهانتی نکرد در مقابل فحاشیها و اهانتهای بیش فیر قابل وصف هم وطنای خودمون...
مسی هرچی گفت لایق چنین اهانتهایی نیست و حیف که حالا ایران و ایرانی اینگونه کم جنبه بی فرهنگ و وحشی برای همیشه بهش معرفی شد با این حرکات وقیح دوستان نمایی که چنین گفتند
کاش صدای ما هم بگوشش میرسید

تیم ما نه اینکه کم باشه اما فقط بازی زیبای اون مهمه ، نمیشه انتظار رسیدن به یک چهارم را حتی داشت.. زوده .. خیلی کار لازمه از فدراسیون فضای کشور باشگاهها امکانات که ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
ولی توانایی بهترین بازیو داره توانایی حفظ غرور را داره توانایی یک مرحله و دو مرحله پیشروی داره و باید مایه بذاره از جون و دل
یادم میاد تو بازیهای قبل گاهی یکی میفتاد تا مدتی کش میداد که از جا بلندشه وقت کشی !! این کارها بده دور از شأن تیمی در حد جهانی هست

بروید مردان ، مردانه بازی کنید همین مهم است ه
و ما همه حامی شماییم اگر جوانمرد و دوستانه بازی کرده و بجنگید بردو باخت اهمیتش در دومین حالت پس از مردانه بودن است

پیروز و موفق باشید

آسمان تب دار یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:04 ق.ظ

با سلام خدمت شما
نظری ندارم

حسین یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ب.ظ http://hsajj.blogfa.com

سلام
امیدوارم همینطور که گفتی نماینده خوبی برای "ایران" باشن .

در مورد توهین به مسی هم چیزی نمیشه گفت بجز ابراز تاسف ، تاسف از بی فرهنگی ما ، اینایی که به مسی فهش میدن بیرون از مردم نیستن . باید قبول کنیم که فرهنگمون خیلی بالا نیست !!

shiva سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:16 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

سلام حس سبز...
عکس ک عالی بود...
چی می تونم بگم خدا کمکشون کنه...ما هم دعا میکنیم...

منصور چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:49 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام دوست خوب من در مورد سوال این هفته فقط می تونم بگم متاسفم برای کسانی که به مسی توهین می کنند چرا که او هم می خواهد یکی از یازده بازیکن خوب کشورش باشد چرا ما نباید یکی از یازده بازیکن خوب کشورمان باشیم [گل]

افسانه جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:26 ق.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام دوست عزیز

من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم همینکه تونستند به جام جهانی راه پیدا کنند جای بسی افتخاره
ما که نباید خودمونو با کشورهای توسعه یافته هم ردیف بدونیم گشورهایی که شاید 20سال از ایران جلوترند

فرزانه جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:16 ب.ظ http://neghabetarikh.blogfa

سلام الان به نیت خوندن متن و گذاشتن کامنت اومدم ولی اینقد سرم درد میکنه که نمیتونم ادامه بدم انشالله در یه فرصت بهتر میام خدمتتون ...موضوع قابل بحثیه سپاس

پریناز جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:35 ب.ظ http://bigharar-ghalbam.blogfa.com

خرین بار ڪه من از تهِ دل خندیدم

علتش پـول نبود

انعڪاسِ جُوڪ هر روز نبود

علتش، چهره‌یِ ژولیده‌یِ یڪ دلقڪ,

یا زمین خوردن یڪ ڪور نبود …

من بهِ « من » خندیدم !

ڪه چو یڪ دلقڪ ِگیج

نقش یڪ خنده به صورت دارم و دلم میـــگرید …!

ماه بانو سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:13 ب.ظ http://mahbanno.blogfa.com

سلام دوستم ببخشید اطلاع ندادم
دوستم من واقعا بدم اومده از حرکت مردمی که ایرانی نما هستن
یعنی ایرانی نیستن ادای ایرانیا رو در میارن
من توی فیس بوکم اعلام کردم هرکی ضد مسی حرف بزنه وفحشش بده منو از لیستش حذف کنه که ریختشو نبینم
خجالت نمیکشن والا

درباره تیم ملی هم بگم کمه واقعا دمشون گرم عالی بازی کردن بازی که انتظار نداشتم این قدر خوب باشن ایول دارن دمشون گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد