حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:SOMEBODY TO YOU,ترانه ای از DEMI LOVATO

Yeah you

آره تو!

Yeah you

آره تو!

I used to wanna be

یه جوری زندگی کردم

Living like there's only me

که فقط خودم تنها بتونم زندگی کنم

And now I spend my time

اما الان وقتمو تلف کردم

Thinking 'bout a way to get you off my mind

همش به این فکر میکنم که یه راهی پیدا کنم که تو رو از ذهنم  

بیرون کنم

(Yeah you!)

(آره تو)

I used to be so tough

یه جوری زندگی کردم که قوی و محکم بشم

Never really gave enough

هیچ وقت به کسی پا ندادم

And then you caught my eye

تا تو چشممو گرفتی

Giving me the feeling of a lightning strike

یه حسی مثل برخورد رعدبرق بهم دادی

(Yeah you!)

(آره تو)

Look at me now, I'm falling

حالا نگام کن،دارم توی عشق سقوط میکنم

I can't even talk, still stuttering

نمیتونم حرف بزنم،هنوز لکنت زبون دارم

This ground of mine keeps shaking

زمینه ذهنم هنوز داره میلرزه

Oh oh oh, now

اوه حالا!

All I wanna be, yeah all I ever wanna be, yeah, yeah

همه چیزی که میخوام باشم،آره همه ی چیزی که همیشه  

میخواستم باشم،آره،آره

Is somebody to you

اینه که کسی پیش تو باشم (درکنار تو باشم)

All I wanna be, yeah all I ever wanna be, yeah, yeah

همه چیزی که میخوام باشم،آره همه ی چیزی که همیشه  

میخواستم باشم،آره،آره

Is somebody to you

اینه که کسی پیش تو باشم (درکنار تو باشم)

Everybody's trying to be a billionaire

همه سعی میکنن که یه میلیونر بشن

But every time I look at you I just don't care

اما هر بار که نگاه تو میکنم اصلا برام اهمیت نداره

All I wanna be, yeah all I ever wanna be, yeah, yeah

همه چیزی که میخوام باشم،آره همه ی چیزی که همیشه  

میخواستم باشم،آره،آره

Is somebody to you

اینه که کسی پیش تو باشم (درکنار تو باشم)

(Yeah you!)

I used to ride around

یه جوری زندگیم رو گذروندم که هی آوبزون اطرافم بودم

I didn't wanna settle down

هیچ وقت نمیخواستم یه جا وایسم

But now I wake each day

اما الان هرروز که بیدار میشم

Looking for a way that I can see your face

دنبال یه راهی میگردم که بتونم صورتتو ببینم

(Yeah you!)

(آره تو)

I've got your photograph

باید یه عکس ازت بگیرم

But baby I need more than that

اما عزیزم من به بیشتر از اون نیاز دارم

I need to know your lips

نیاز دارم که لب هاتو بشناسم

Nothing ever mattered to me more than this

هیچ چیزی به اندازه این موضوع واسم اهمیت نداره

(Yeah you!)

(آره)

Look at me now, I'm falling

حالا نگام کن،دارم توی عشق سقوط میکنم

I can't even talk, still stuttering

نمیتونم حرف بزنم،هنوز لکنت زبون دارم

This ground of mine keeps shaking

زمینه ذهنم هنوز داره میلرزه

Oh oh oh, now

اوه حالا!

All I wanna be, yeah all I ever wanna be, yeah, yeah

همه چیزی که میخوام باشم،آره همه ی چیزی که همیشه  

میخواستم باشم،آره،آره

Is somebody to you

اینه که کسی پیش تو باشم (درکنار تو باشم)

All I wanna be, yeah all I ever wanna be, yeah, yeah

همه چیزی که میخوام باشم،آره همه ی چیزی که همیشه  

میخواستم باشم،آره،آره

Is somebody to you

اینه که کسی پیش تو باشم (درکنار تو باشم)

Everybody's trying to be a billionaire

همه سعی میکنن که یه میلیونر بشن

But every time I look at you I just don't care

اما هر بار که نگاه تو میکنم اصلا برام اهمیت نداره

All I wanna be, yeah all I ever wanna be, yeah, yeah

همه چیزی که میخوام باشم،آره همه ی چیزی که همیشه  

میخواستم باشم،آره،آره

Is somebody to you

اینه که کسی پیش تو باشم (درکنار تو باشم)

(Yeah you!)

Look at me now, I'm falling

حالا نگام کن،دارم توی عشق سقوط میکنم

I can't even talk, still stuttering

نمیتونم حرف بزنم،هنوز لکنت زبون دارم

All I wanna be, yeah all I ever wanna be, yeah, yeah

همه چیزی که میخوام باشم،آره همه ی چیزی که همیشه  

میخواستم باشم،آره،آره

Is somebody to you

اینه که کسی پیش تو باشم (درکنار تو باشم)

(Yeah you!)

All I wanna be, yeah all I ever wanna be, yeah, yeah

همه چیزی که میخوام باشم،آره همه ی چیزی که همیشه  

میخواستم باشم،آره،آره

Is somebody to you

اینه که کسی پیش تو باشم (درکنار تو باشم)

All I wanna be, yeah all I ever wanna be, yeah, yeah

همه چیزی که میخوام باشم،آره همه ی چیزی که همیشه  

میخواستم باشم،آره،آره

Is somebody to you

اینه که کسی پیش تو باشم (درکنار تو باشم)

Everybody's trying to be a billionaire

همه سعی میکنن که یه میلیونر بشن

But every time I look at you I just don't care

اما هر بار که نگاه تو میکنم اصلا برام اهمیت نداره

All I wanna be, yeah all I ever wanna be, yeah, yeah

همه چیزی که میخوام باشم،آره همه ی چیزی که همیشه  

میخواستم باشم،آره،آره

Is somebody to you

اینه که کسی پیش تو باشم (درکنار تو باشم)

(Yeah you!)

Cause all I wanna be, yeah all I ever wanna be, yeah, yeah

چون همه چیزی که میخوام باشم،آره همه ی چیزی که همیشه  

میخواستم باشم،آره،آره

Is somebody to you

اینه که کسی پیش تو باشم (درکنار تو باشم)

(Yeah you!)

Yeah you! 

 

 *برای دونستن بیشتر از دمی,اینجا کلیک کنین.  

 *این ترانه رو همراه با The Vamps خونده. 

 *خواننده ی واقعا خوبیه! 

 *این کلیپش به شدت نوجوون پسنده! 

 *حرارتی که توی صداش هست,مصنوعی نیست! 

 *حتما زندگی نامه ش رو بخونین(واستون چند خط بالاتر گذاشتم!).من 

الکی توصیه نمی کنم! 

 *متاسفانه چند وقته با مایلی سایرس می پلکه و با هم مواد هم زدن! 

خدا کنه مایلی خرابش نکنه(مایلی جان بی زحمت با همون ویز باش!چکار  

به دمی داری؟!وووووووووووووووووووولا!)!

نظرات 1 + ارسال نظر
miSs StyleS شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:09 ب.ظ

Demi mavad ro tark karde 2 sali has k pake ketab Stay Strong ham baad az tarkesh neveshte
mamnOon az tarjome ha

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد