حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

با تو بودن!...

با تو بودن خوب است 

تو ظریفی 

مثل گلدوزی یک دختر عاشق 

که دل انگیزترین گل ها را 

روی روبالشی عاشق خود می دوزد

 

                                                             منوچهر آتشی 

 

 *برای دونستن بیشتر از منوچهر آتشی,اینجا کلیک کنین. 

 *شعر نی لبک ایشون رو خیلی دوست دارم. 

 *با شعر نی لبک,به ایشون علاقه مند شدم.  

 *و عجیب شباهت هست بین شعر نی لبک ایشون و شعری با  

همین موضوع از دکتر شریعتی!

 *تلخی اشعار ایشون,درسته که تلخه,ولی باور پذیره و به دل می شینه.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزانه جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:56 ب.ظ http://neghabetarikh.blogfa

من این روزها
بی تو ام
تو اما بی من نیستی.

ایلهان برک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد