حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

زمان!...

 زمان هیچ تغییری در عشق من به وجود نخواهد آورد,زیرا که این  

عشقی نیست آنچنان که یک عشق باید باشد... .تو در من جایی  

مخصوص پیدا می کنی که قبلا بوسیله ی هیچکس دیگری اشغال  

نشده بود.اگر تو نباشی،آنجا خالی می ماند... 

 

                                                                          گوستاو فلوبر 

                                                                      نوشتن مادام بواری 

 

 *برای دونستن بیشتر از گوستاو,اینجا کلیک کنین.

 *این متن,بخشی از نامه ی گوستاو به معشوقه ش لوئیز بود. 

 *وقتی می خوندمش ناخوداگاه یاد زنبق دره ی دوبالزاک افتادم.الان  

که زندگی نامه ش تو ویکی پدیا رو خوندم,دیدم اشاره کرده به همین  

الهام گرفتنش از آثار دوبالزاک! 

 *عاشقانه های این چنینی رو خیلی دوس دارم. 

 *البته زنبق دره ی دوبالزاک یه چیز دیگه ست!

نظرات 3 + ارسال نظر
منصور پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:12 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام... با داستان شیله پیله به روزم ومنتظر شما ممنونم[گل]

آسمان تب دار پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام.
این عدم تغییره بده ک...
اگه عشق بخواد ب ی اندازه باشه ک مشکل ساز و کسل کننده میشه...
عاشق واقعی هر روز عشقش نسبت ب معشوقه بیشتر باید باشه...

shiva جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:00 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

ما چیستیم ؟!
جز ملکلولهای فعال ذهن زمین ،
که خاطرات کهکشان هارا
مغشوش میکند!

حسین پناهی

+چقدر قشنگ بووووووود...واقن هیچکس نمیتونه جای هیچ ک دیگه ای رو پر کنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد