حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حسی که سه ساله شد!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 حسی که سه ساله شد!...


  چند روز دیگه(۸ مرداد) وبم سه سالش تموم می شه و وارد ۴مین  

سال می شه!سه سال گذشت و در تمام این مدت,شما دوستان  

در کنارم بودید. 

 پس نوشته م رو ابتدا با تشکر از شما دوستان عزیز شروع می کنم. 

ممنونم از این همه لطف.تنها انگیزه ی من همین خونده شدن ها 

و نظر دادن ها و لطف بی دریغ شما عزیزان بوده.و امیدی که برای  

ادامه ی این راه به من می دین. 

 کسی نیست که با من در ارتباط باشه و از علاقه ی من به 

سینما,ادبیات,موسیقی,مسائل اجتماعی... خبر نداشته باشه!

 نهایت سعیم رو کردم تا ضمن پرداختن به علائق شخصیم,این ها 

رو از زاویه ی دیگه ای به خوانندگان معرفی کنم.نمی دونم چقدر 

موفق بودم,و یا چقدر تاثیرگذار,ولی این مسیر رو به لطف شما عزیزان 

ادامه می دم.

 این وب متولد شد تا هم خودم و هم دوستان خواننده رو,با دنیا,این 

بار از زاویه ای جدید,آشنا کنه! 

 سال های گذشته که مطالبی برای 1 و 2 سالگی وب گذاشتم, 

چنتا سوال پرسیدم که الان و مجددا این سوالات رو می پرسم و  

خواهش می کنم وقت بذارین و جواب بدین: 

 شده مطلبی در این وب,تحولی در شما ایجاد کنه.مثلا یه تصمیم؟ 

یا ترک یه عادت بد؟یا توجه بیشتر به مطلبی؟یا علاقه به فلان کتاب 

و ... که در این وب معرفی شده؟یا ...؟

 احساس می کنین این وب چی کم داره؟در چه زمینه ای باید 

حرف می زده و نزده؟

 چه بخش هایی از این وب کم و یا اضافه ست؟

 دلیل انتخابتون برای لینک کردن و یا خوندن این وب چی هست؟

 این وب به نظر شما مسیر درست رو داره می ره؟

 بخش مطلب جمعه ها(که نیاز به نظر شما عزیزان داره),انقدری 

تاثیرگذار هست که ارزش ادامه دادن رو داشته باشه؟

 تا حالا شده مطلبی از این وب انقد به دل شما بشینه که بخواین 

اونو واسه خودتون کپی کنید و یا تو دفتری و یا توی گوشیتون 

بنویسین؟

 مطلبی در این وب بوده که برای اولین بار به گوشتون خورده 

باشه؟مثلا فلان نویسنده که تا حالا اسمش رو هم نشنیده بودین؟

 و در پایان,یه بار دیگه از لطف بی دریغ تون نسبت به این وب,تشکر 

می کنم.امیدوارم سال های سال در کنار هم,ادامه بدیم(بودن من 

در کنار شماست که معنا داره!).

نظرات 10 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:58 ب.ظ http://c0usins.blogfa.com

سلام حس سبز!
تبریک میگم به این همه پشت کار و تلاش :)
راستش یکی از چیزایی که بیشتر از همه توجه منو به وبت جلب کرده اینه که...
مطالبی خاص از نویسنده های مختلف رو به شکلی خاص مینویسی.
و وقتی پست هات رو میخونم احساس میکنم دارم یک کتابو که چه عرض کنم چندین کتابو ورق میزنم.
موفق باشی و پیرووووووز.
نماز روزه هاتم قبول.
التماس دعا

سلام دوست من.
ممنون از نظر زیبات.
این وب در کنار شما حس سبز شده!

حسین یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ب.ظ http://hsajj.blogfa.com

سلام دوست عزیز :)
تولد "حس سبز" رو تبریک میگم ؛
باید بگم این وبلاگ یکی از بهترین ها است ، من که توی این مدتی که با اینجا آشنا شده ام خیلی از مطالب استفاده و لذت برده ام .
شخصا از شعر های زیبایی که قرار میدی و همینطور عکس های زیبا و ترجمه آهنگ ها خیلی لذت میبرم :)
امیدوارم با قدرت ادامه بدی و همیشه شاد و سالم و موفق باشی [گل]

سلام دوست من.
ممنون از نظر زیبات.
این وب در کنار شما حس سبز شده!

منصور دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:05 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام بزرگوار تیریک مرا نیز بابت سه ساله شدن این طفل گریز پا را پذیرا باش مخصوصا امسال که مقارن شد با عید سعید فطر که بابت آن هم به شما تبریک می گویم سخن دراز شد ومطلب جا ماند براستی وب سایت عالی دارید که نغز ترین ومضمون های متن های انتخابی شما محشر است و از اینکه در کنار دوستان خوب شما حضور دارم خوشحالم، موفق باشید [گل]

سلام دوست من.
ممنون از نظر زیبات.
این وب در کنار شما حس سبز شده!

آسمان تب دار سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:17 ق.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com

سلام.صبح عالی متعالی و عید سعید فطر بر شما و خانواده ی محترم مبارک.
پیشاپیش تبریک میگم چارسالگی حس سبزو و امیدوارم هر روز بهتر و بهتر از دیروز بشه...
من ازون اول بخاطر خاص بودن مطالب لینک کردم حس سبزو و اینکه گلچینی از مطالب توشه ک میشه گفت زیر مجموعه ای از علاقه مندیهاتونه و میشه از پستا و کامنتا کمی تا مقداری ب شخصیت شما پی برد ...ن زیادا....
خولاصه اینکه ان شاالله موفق باشید و ایام ب کامتون باشه

سلام دوست من.
ممنون از نظر زیبات.
این وب در کنار شما حس سبز شده!

shiva سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:45 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

سلام حس سب...تولد وبت مبارک باشه...عیدتون مبارک...
چقدر سوال...!!!!!!!!!!!!

اول ک بگم وبت رو دوست دارم چون شعرایی ک انتخاب می کنی ب سلیقه من نزدیکه...دوست دارمشون...
باعث شد خیلی نویسنده ها و شاعرا رو بشناسم و برم دنبال کاراشون...مث شل سیلور مارگوت بیگل نادر ابراهیمی و ...
فک نمی کنم چیزی زیاد داشته باشه...فقط اینکه...
متن رو کامل پست کنی و اطلاعات اضافی بره تو ادامه مطلب...ک اینم ایراد نیست ... این وب در مورد همه چیز گفته...

خودتون ک می دونید 3 یا 4 بار پستاتون رو برداشتم . حتی تو دفتر خاطراتمم بارها نوشتم...
شده بارها شده ک اسم کسی رو نشنیده بودم مث مصطفی مستور...منوچهر آتشی...
بد نمیشه اگه رنگ متن رو سبز جذاب تری انتخاب کنید...
موفق باشید...

سلام دوست من.ممنون از نظر زیبات.این وب در کنار شما حس سبز شده!در رابطه با رنگ واقعا خسته کننده ست که همه ی مطالب رو مجدد رنگشون رو عوض کنم.آخه نمی خوام نصف یه رنگ نصف یه رنگ دیگه باشه!
در رابطه با ادامه ی مطلب باید بگم اوایل این کار رو می کردم اما می دیدم که کسی نکات اضافی رو نمی خونه!اما الان به خاطر مابقی نوشته هم که شده می ره ادامه ی مطلب!ببخش دوست من.

فرزانه پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:02 ب.ظ http://neghabetarikh.blogfa

سلام بر شما
من اولش تشکر میکنم ازتون برای زحماتی که میکشید و این مطالب غنی و ارزشمند رو قرار میدی البته سابقه اشنایی من با حس سبز چند ماه بیشتر نیست ولی از نوع وبلاگهای متفاوتیه که میشه بارها مطالبشو خوند و لذت برد

برای خودم پیش اومده الان قدیقا یادم نیست .کدوم مطلب بوده/
از عکس و شعر اش واقعا لذت میبرم
از معرفی بزرگان ادب هم خوشم میاد.

سلام دوست من.
ممنون از نظر زیبات.
این وب در کنار شما حس سبز شده!

فرشته یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:19 ق.ظ http://ravanshenasi4all.blogfa.com

سلام خوبید؟اول از همه باید بهتون تبریک بگم انشاالله حضورتون مستدام باشه....
دوم باید بخاطر دیر اومدنم ازتون عذر خواهی کنم
راستش خیلی از مطالب بود که من تا حالا نخونده بودم حتی خیلی چیزا بود که به من یاد داد از یه افق دیگه هم میشه نگاه کرد
یادمه اولین بار که اومدم وبتون از وبتون خوشم اومد هنوز هم همین نظر رو دارم
حضورتون سبز و مستدام

سلام دوست من.
ممنون از نظر زیبات.
این وب در کنار شما حس سبز شده!

ماه بانو یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ق.ظ http://mahbanno.blogfa.com

سلام
من فکر کنم از سال اول وبلاگت بودم از همون موقع که پرنده مهاجر بود
پس خوب میشناسم و میتونم نظر بدم
حالا بریم سراغ سوالات سوالام توی پرانتره با یه ستاره (*)
1-شده مطلبی در این وب,تحولی در شما ایجاد کنه.مثلا یه تصمیم؟ (* خب اره شده اصولا مطالبی که میذاری چیزهایی هستن که یه تلنگر حساب میشه به ذهنت پست الکی نمیذاری همیناس که ازش درس میگیرم)

یا ترک یه عادت بد؟یا توجه بیشتر به مطلبی؟یا علاقه به فلان کتاب (* از اونجایی که توی پست هات اثرات هنرمندان رو معرفی میکنی خودش خوبه باعث میشه یادم بیاد باید کمی به ادم های مهم فکر کنم)

و ... که در این وب معرفی شده؟یا ...؟ (* من وبسایت یغماگلرویی رو از وب خودت اولین بار دیدم )

احساس می کنین این وب چی کم داره؟در چه زمینه ای باید

حرف می زده و نزده؟(* همه چی داره هیچیش کم نیست)

چه بخش هایی از این وب کم و یا اضافه ست؟(* متعادله این وب باید تعداد مخاطباش به بالا برسه)

دلیل انتخابتون برای لینک کردن و یا خوندن این وب چی هست؟(* علاقه زیاد به مطالبی دارم که ذهن رو درگیر میکنه مثل چیزهایی که بهش هر هفته اشاره میکنی)

این وب به نظر شما مسیر درست رو داره می ره؟(* اره مسیرش درسته مراقب باش نزنی جاده خاکی ومنحرف شی از مسیر)

بخش مطلب جمعه ها(که نیاز به نظر شما عزیزان داره),انقدری

تاثیرگذار هست که ارزش ادامه دادن رو داشته باشه؟(* من که عاشقه این بخششم چون خوبه اشاره هایی که میکنیم همفکریا من نظراته بعدشم میخونم ببینم کی با من هم عقیدس کی نیست)

تا حالا شده مطلبی از این وب انقد به دل شما بشینه که بخواین

اونو واسه خودتون کپی کنید و یا تو دفتری و یا توی گوشیتون

بنویسین؟(* بعله شده دارمش واستا بیارم از دفترچه ام:برخیز قلب من, برخیز و با نوای بلند,نغمه سرایی کن که هر که با ترانه به سپیده نپیوندد فرزند تاریکی هاست.
(جبران خلیل جبران)

اینو از وبت برداشتم
مطلبی در این وب بوده که برای اولین بار به گوشتون خورده

باشه؟مثلا فلان نویسنده که تا حالا اسمش رو هم نشنیده بودین؟ (* اره زیاد بوده مطالبی که واسم تازگی داشته


و در پایان میگم که موفق باشی وسرفراز دوست ندارم که هیچ وقت پایانه وبت باشه

سلام دوست من.
ممنون از نظر زیبات.
این وب در کنار شما حس سبز شده!

صحرا یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:13 ب.ظ http://mianetariki.blogfa.com

سلام عزیزم. من خیلی وقت نیست با وبت آشنا شدم
ولی همینقدر بهت بگم که داری تو وبت یه کار متفاوت میکنی
و خیلی خوبه که اصلا هم دلسرد و خسته نمیشی
من عاشق شعرم و مطمئنن ازش لذت می برم
مرسی که هستی

سلام دوست من.
ممنون از نظر زیبات.
این وب در کنار شما حس سبز شده!

افسانه دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:55 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام تولد وب تون رو تبریک میگم

وبتون تقریبا با وب من هم سن است

یک مطلبی من تو وبلاگتون خوندم که خیلی به دلم نشست اون هم در مورد آرایش و مدل مو یه دختر خردسال بود که 70 هزار شده بود

سلام دوست من.
ممنون از نظر زیبات.
این وب در کنار شما حس سبز شده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد