حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

شما دیگه چرا؟!

 بارها پیش آمده که وقتی در حال راننده گی هستم و عده ای  

خلاف می کنند، عصبانی شوم. مثلا چراغ قرمز رد می کنند، از  

فرعی با سرعت وارد اصلی می شوند، یک طرفه می رانند، دوبله  

پارک می کنند و سد راه می شوند. عصبانی می شوم و بوق  

می زنم یا راه نمی دهم. خلاف کارانی که به آن ها اعتراض  

می کنم به من می گویند شما دیگر چرا؟ شما که الگوی جامعه  

هستین چرا بوق می زنین؟ شما دیگه چرا راه نمی دین؟ چرا  

اعتراض می کنین؟ 

 

                                                                    رضا کیانیان 

                                                                  این مردم نازنین 

 

 *برای دونستن بیشتر از رضا,اینجا کلیک کنین. 

 *این کتاب رو حتما بخونین! 

 *نوع روایت ها و این صمیمیت توی نوشته ها,دیوونه ت می کنه! 

 *اگه سه بازیگر مرد به عنوان محبوب من معرفی کنم,یکیش رضاست! 

 *مگه می شه اون سکانس معروف آژانس شیشه ای و دیالوگ های  

رد و بدل شده بین کیانیان و پرستویی رو فراموش کرد؟! 

 *ما تو ایران بازیگر تیپ ساز از انگشتان دست هم کم تر داریم!منظورم 

از تیپ ساز,یعنی اینکه نوع بازیش,شناسنامه ش باشه. 

 *در مورد مطلب "هیچ وقت!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد