حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

کوبیده ی من,قرمه ی همسایه!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 بده به اهلش!... 

 همین ابتدا اربعین حسینی رو تسلیت می گم.همیشه واسم  

سوال بوده که چرا وقتی نذر می کنیم,گیر اونی که باید,نمی یاد؟! 

آخه این چه نذریه که من به همسایه کوبیده می دم(که چه بسا  

وضعش از منم بهتره!),اون واسم قرمه می یاره؟!نه من محتاجم  

و نه اون!بده به اهلش!نذرت رو برسون به اونی که محتاجه,نه همسایه! 

به اونی که چه بسا همین یه پرس,غذای خودش و بچه هاش بشه! 

نذر صحیح کن و صحیح هم به قولت عمل کن!

نظرات 4 + ارسال نظر
فرهود سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:33 ق.ظ http://www.neveshtebaran.blogfa.com

دوست عزیزم
نه کوبیده من و نه قرمه ی همسایه و نه اینکه به چه کسی باید بدهیم ، این مشکل را حل نمی کند ... مشکل وقتی حل می شود که بفهمیم واقعا کار از کجا غلط است ... اشتباه من است یا نوع و دیدگاه من نسبت به خودم و هر چیزی که در دور و برم در حال تغییر و تبدیل این دنیا به دنیایی ست که فهم انسانها تا به اندازه نوک بینیشان بیشتر نمی رسد و عده ای با سوع استفاده از این ضعف ریشه های ما را در حال زدنند

منصور سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:15 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام ... نذری دادن جماعت فقط اسمش نذری باقی مونده رسمش اسم به جا گذاشتن برای در وهمسایه مونده ، معنی نداره که ، من که میگم به جای قیمه پلو بیان پولشو خرج خیریه ویا بیماران سرطانی ویا معلولین کنن که واقعا دارن زجر می کشن وصداشونو هیچکسی نمی شنوه [گل]

shiva سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:39 ق.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

سلام حس سبز.
حق با شماس...اما نمیشه ک به همسایه نذری نداد...
وقتی یکی میخواد نذری بده عالم و آدم خبر دار میشن چ برسه ب همسایه...!!!
هر کی با ی دیگ گنده میره دم در خونه مردم...
ینی چی این...؟؟؟؟؟؟
مهم نیت اون نذریه ک ی لقمه ب هرکی برسه و حاجت روا شه...
مگه اینکه طوری باشه ک کسی ندونه و نذرش رو بین نیازمندان قسمت کنه.

پارسال محرم با ماشین جایی بودیم دیدیم چند نفر پرسای غذارو دارن تو خیابون بین مردم پخش میکنن..ب نظرم اینطوری خیلی بهتره ...تا اینکه هرکی بره 10 تا غذا بگیره...
خانواده ما 4 نفره ی پرس همون تو ماشین بمون دادن...خیلی این نذری ب دلم نشست...همون ی پرس برای ما کافی بود...

در کل من با شما 100000% موافقم... :)

+نظر گذاشتن تو این پست هاتون مث تریبون می مونه...

فرشته سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:40 ب.ظ http://.....هنوز

آنقدر دنیا را برای ما تند چرخاندند

که تا قیام قیامت

سرمان گیج می رود...


درود بر حس سبزت!

خیلی حقیقته حرفت!!
بیشتر می خوانمت.
همیشه پویا باشی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد