حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

نفوس بد!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 نفوس بد!... 

 چرا بعضی آدما این طوری ان؟!هر چی می گی,یا شروع می کنن  

تاریخچه ی تمام کسایی که اون کار رو کردن(از زمان حضرت آدم (ع)  

تا به الان!) و شکست خوردن رو واست شرح می دن,و یا انقد تو رو  

از آینده می ترسونن که ...! 

 چرا؟جالب این جاست که به زندگی شون که نگاه می کنی میبینی  

هیچ تجربه و شناختی تو اون زمینه ندارن!چه بسا این حرف ها رو هم  

صرفا شنیدن(بماند که چقدرش تخیلات خودشونه که باش قاطی کردن!) 

من شغل جدیدی رو دارم شروع می کنم.اگه بدونین چقد روحیه ی  

معکوس بهم هدیه دادن!یکی نست کمی هم از امید بگه!واقعا چرا؟

نظرات 3 + ارسال نظر
زرتشت جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 ق.ظ http://gominam19.blogfa.com

شاید چون از بقیه که اینارو دیدن متوجه شدن آخرش موفق نشدن
یا شاید بخاطر حسادتشون
شاید چشم ندارن موفقیتت رو ببین میخوان اول کاری با این حرفای ناامید کنندشون زیر پاتو خالی کنن
...

صحرا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:42 ب.ظ http://mianetariki.blogfa.com/

اگه این مشکل نبود الان می دونی چقدر پیشرفت میکردیم /
این تو مردم ایران ریشه کرده . واسه همینه که هیچوقت به خودشون متکی نمیشن و منتظرن همه چی عوض شه نه اینکه خودشون قدم بردارن واسه زندگی خودشون تلاش کنن . همیشه دارن درجا میزنن
فقط اونایی پیشرفت میکنن که از دید این مردم ایمان ندارن (چون پولدارن) ولی از دید من عقل دارن

منصور شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:23 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام.... با توکل به خداوند و با عشق واگاهی هر گره ای باز می شود فقط کافی است که به آن عمل عاشق باشید مابقی مشکلات حل می شود انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد