حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

اگر بدانی...

 کاشکی می شد روحم رو توی این نامه بپیچم و برایت بفرستم و تو آنرا  

ببینی و ببینی که چه قدر کم دارد. 

 چقدر خداهایش زیاد است و چقدر دور است.اگر بدانی که چه قدر از تو  

دور است,اگر بدانی. 

 

                                                                                 پردیس چابک 

                                                                                 کاکائوی ترش 

 

 *هیچ صفحه ای برای معرفی پردیس تو نت نبود!

 *این کتاب رو 4 سال پیش خوندم.واقعا زیباست.واقعا زیبا! 

 *تمام کتاب به صورت توصیف,حس نویسنده ست به محیط و شخصی 

که معلوم نیست کیه! 

 *بعضی جاها حتی تصور می کنی که طرف مقابل سال هاست که مرده! 

 *تا الان دسته کم,5 یا 6 متن از این کتاب رو توی وب گذاشتم.

نظرات 4 + ارسال نظر
هانی پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ق.ظ http://mamanie2tanini.blogfa.com/

چه احساس غریبی ، خوار بودن

به یادش تا سحر ،بیدار بودن

گهی نالم ازاین رنج جدائی

نگاهم بر ره و بیمار بودن

پریشانم زین عشق جگر سوز

چنین در حسرت دیدار بودن

گهی فریاد بر ارم از ته دل

شود روزی ؟ کنار یار بودن

زیبا پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ http://http://zeba90.blogfa.com/

سلام
به مهدی بر من عاشق نظر کن

گفتا تو هم از معصیت صرف نظر کن
گفتم به نام نامیت هر دم بنازم

گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم
گفتم که دیدار تو باشد آرزویم

گفتا که در کوی عمل کن جستجویم

گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن

گفتا به عهد بندگی با حق وفا کن

گفتم به مهدی بر من دلخسته رو کن

گفتا ز تقوا کسب عز و آبرو کن

گفتم دلم با نور ایمان منجلی کن

گفتا تمسک بر کتاب و هم عمل کن

گفتم ز حق دارم تمنای سکینه
گفتا بشوی از دل غبار حقد و کینه

گفتم رخت را از من واله مگردان

گفتا دلی را با ستم از خود مرنجان

گفتم به جان مادرت من را دعا کن

گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن

گفتم ز هجران تو قلبی تنگ دارم

گفتا ز قول بی عمل من ننگ دارم

گفتم دمی با من ز رافت گفتگو کن

گفتا به آب دیده دل را شستشو کن

گفتم دلم از بند غم آزاد گردان

گفتا که دل با یاد حق آباد گردان

گفتم که شام تا دلها را سحر کن

گفتا دعا همواره با اشک بصر کن

گفتم که از هجران رویت بی قرارم

گفتا که روز وصل را در انتظارم

رها پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ http://raha8722.blogfa.com/

سلام دوست جوووووونام خوفین؟
خیلی بی معرفت شدینا!!حتما باید دعوتتون کنم ؟!؟!؟!؟!
اپم خوشال میشم بیایی سر بزنی
ولی دیگه دعوتتون نمی کنم چون هر 2-3 روز اپ می کنم خودتون باید بیاین سر بزنین[چشمک][گل]

رها جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ http://zehnesholuq.blogfa.com/

آنوقت تو بیایی و جای همه آن خدا ها را یک تنه برایم پر کنی و جعبه بزرگتر بخری و باز روح وسیعم را بفرستی در خانه دل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد