حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

سایه...

 گاهی و بیشتر اوقات سایه می شوم.نه سایه ای که باید برگشت و روی دیوار  

نگاهش کرد.سایه ای که فراتر از خود آگاه من است.می دانی گاهی این سایه  

چیزهایی می بیند یا می شنود,بیشترش را برای من تعریف نمی کند.جای  

شکر است. 

اما با همان اندک هم,من;دیوانه می شود. 

 

                                                                                     پردیس چابک 

                                                                                     کاکائوی ترش 

 

 *هیچ صفحه ای برای معرفی پردیس تو نت نبود!

 *این کتاب رو 4 سال پیش خوندم.واقعا زیباست.واقعا زیبا! 

 *تمام کتاب به صورت توصیف,حس نویسنده ست به محیط و شخصی 

که معلوم نیست کیه! 

 *بعضی جاها حتی تصور می کنی که طرف مقابل سال هاست که مرده! 

 *تا الان دسته کم,5 یا 6 متن از این کتاب رو توی وب گذاشتم. 

 *مبعث رسول گرامی اسلام(ص) گرامی باد.

نظرات 2 + ارسال نظر
parastoo جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ق.ظ http://tbsm90.blogfa.com

صفحه های تقویم مرا یاد گذر

زمان می اندازند ...نمیدانم !!!

پس کی زندگی شروع می شود ...

منصور جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام

از حضور خوبتون ونظر زیباتون در داستان از شام خبری نیست بی

نهایت سپاسگذارم

[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد