حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ای شب!...

ای شب!

به من بگو 

کنون ستاره ها 

نجواگران مرثیه عشق کیستند 

هنگام عصر بر سر دیوار باغ ما 

باز آن دو مرغ خسته چرا می گریستند؟ 

 

                                                                                    منوچهر آتشی 

 

 *برای دونستن بیشتر از منوچهر آتشی,اینجا کلیک کنین. 

 *شعر نی لبک ایشون رو خیلی دوست دارم. 

 *با شعر نی لبک,به ایشون علاقه مند شدم.  

 *و عجیب شباهت هست بین شعر نی لبک ایشون و شعری  

با همین موضوع از دکتر شریعتی!

 *تلخی اشعار ایشون,درسته که تلخه,ولی باور پذیره و به دل می شینه. 

 *در مورد مطلب "گوشیت لمسی نیست؟!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 4 + ارسال نظر
سیما چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

ضربه خوردیم و شکستیم و نگفتیم چرا؟
ما دهان از گله بستیم و نگفتیم چرا؟
جای "بنشین" و "بفرما" "بتمرگی" گفتند
ما شنیدیم و نشستیم و نگفتیم چرا؟
"تو" نگفتیم و "شمایی" نشنیدیم هنوز
ساده مثل کف دستیم و نگفتیم چرا؟
دل سپردیم به آن "دال" سر دشمن و دوست
دشمن و دوست پرستیم و نگفتیم چرا؟
چه "چراها" که شنیدیم و ندانیم چرا
ما همین بوده و هستیم و نگفتیم چرا؟

سیما چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

نشسته ای و نگاه تو خیره بر ماه است
همیشه دلخوری ات با سکوت همراه است
خدا کند که نبینم هوای تو ابریست
ببخش! طاقت این دل عجیب کوتاه است
همیشه دل نگران تو بوده ام، کم نیست
همیشه دل نگران ِ کسی که در راه است
بتاز اسب خودت را ولی مراقب باش
که شرط ِ بردن بازی سلامت شاه است
نمی رسد کسی اصلا به قله ی عشقت
گناه پای دلم نیست! راه، بیراه است
به کوه ِ رفته به بادم ، نسیم تو فهماند
که کاه هرچه که باشد همیشه یک کاه است
ببند پای دلم را به عشق خود ، این دل
شبیه حضرت چشم تو نیست!گمراه است
به بغض چشم تو این شعر ، اقتدا کرده ست
که طاعت شب و روزش اقامه ی آه است
قصیده هرچه کند عشق را نمی فهمد
عجیب نیست که چشمان تو غزلخواه است
تو هستی و همه ی درد شعر من این جاست
که با وجود تو بغضم شکسته ی چاه است...

sanaz شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ http://http://elahenaz123.blogfa.com/

●●●●●●▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬●●●●●●● ─▀██▀───▀██▀─▀██──██▀─▀██▀▀▀▀─ ──██─────██───██▄█▀────██▄█─── ──██─────██───██▀█▄────██▀█─── ─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██▄─▄██▄▄▄▄─ ●●●●●●▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬●●●●●

آرتمیس دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:30 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

ﺑﻨـﺪﺑﻨــﺪِ ﻭﺟـــﻮﺩﻣـ ﺑـــﻪ ﻟـــﺮﺯﻩ ﺩﺭﻣــــﯽ ﺁﯾـﺪ
ﻭﻗــــﺘﯽ ﺗـــﺼﻮﺭ ﻣﯿﮑﻨﻤـ ﻋﺸﻘـــﻤـ
“ ﻋﺰﯾﺰﻣـ ” ﻫــﺂﯾﺶ ﺭﺁ ﺩﺭ ﮔـــﻮﺵ ﺩﯾﮕـــﺮﯼ ﺯﻣﺰﻣـﻩ ﻣﯽ ﮐـﻨﺪ…

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد